Asociacións de pais, alumnos e sindicatos
de profesores, integrados na Plataforma pola Defensa da Escola Pública,
convocaron para a semana do 6 ao 10 de outubro encerros nos centros
escolares de toda España, así como cadeas humanas rodeando institucións
educativas, para protestar contra a Lei Orgánica para a Mellora da
Calidade Educativa (LOMCE) e os recortes.
Así anunciárono este martes os representantes de CEAPA, Sindicato
de Estudantes, FE-CC.OO, FETE-UGT, STES, CGT e Movemento de Renovación
Pedagóxica (MPR) nunha rolda de prensa conxunta, na que explicaron que a
primeira das accións de protesta será unha cadea humana o 6 de outubro
para "abrazar" edificios públicos que teñen competencias en Educación,
co obxectivo de "simbolizar que son dos cidadáns e non dos que
gobernan".A Plataforma pola Defensa da Escola Pública tamén vai solicitar unha reunión coa Valedora do pobo, Soidade Becerril, para saber "que fixo" tras as peticións que pais, alumnos e profesores cursaron para que esta institución actúe contra os recortes educativos nos últimos dous anos.
CEAPA: "A FOLGA NON É A ÚNICA OPCIÓN"
O Sindicato de Estudantes convocou unha folga xeral do ensino dende Infantil ata a Universidade os días 21, 22 e 23 de outubro. Só FE-CC.OO se manifestou a favor dunha folga en outono, pero sen fixar data, e a decisión final sobre este asunto tomaraa este sindicato na reunión do seu Consello Federal deste mércores. STES e FETE-UGT están a someter este asunto a debate interno e aínda non tomaron posición ao respecto.Os que si se descolgan dos paros son as familias, a diferenza doutras ocasións --a primeira vez que CEAPA o fixo foi en outubro de 2012--. O voceiro da principal organización de pais de ensino público, José Luis Pazos, explicou que se ben respecta e entende" a folga convocada polos estudantes, as familias prefiren "protestas conxuntas" e traballar nun modelo educativo novo" para a próxima Lexislatura porque, segundo indicou, o Goberno actual "ten os días contados".
WERT "ENGANA Á CIDADANÍA"
Os voceiros das organizacións que forman parte da Plataforma denunciaron, tras coñecer o documento 'Datos e Cifras do curso escolar 2014-2015' presentado este luns, que o ministro José Ignacio Wert "engana a ciudanía". En concreto, criticaron que o investimento en bolsas baixase o curso anterior en 75,3 millóns de euros "mentres se dicía que se ía destinar o maior presuposto da historia en bolsas"."Hoxe Wert inaugura o curso en Galicia sabendo que vai ser o último porque carece de credibilidade como ministro", afirmou o secretario xeral de FE-CC.OO, Francisco García, que advertiu de que este curso se caracteriza por "menos calidade, equidade e igualdade de oportunidades", como consecuencia dos recortes en bolsas e o "despedimento" de 32.000 profesores, e unha universidade "cada vez máis privatizada e clasista".
Para a secretaria xeral do Sindicato de Estudantes, Ana García, o comezo do curso é "desastroso" e alerta das "ameazas" do Ministerio de Educación ao "apostar" polas ensinanzas de grao medio para "rematar" coa educación superior, a "privatización" dos ciclos de Infantil e bacharelato, a "redución das bolsas", tres decretos para dar o "golpe definitivo" á universidade pública ou o "compromiso" do Goberno de "rebaixar" o investimento educativo ao 3,9% do PIB.
García recordou a folga xeral convocada para outubro pola organización que dirixe que será o "pistoletazo de saída" para as protestas que durante este curso se van realizar "se Wert non retrocede nos seus ataques". "Imos seguir en pé de guerra ata que isto remate felizmente coa dimisión do ministro", apostilou.
O secretario xeral de FETE-UGT, Carlos López, culpou ao Goberno de romper co consenso social" ao "contrapoñer" a educación en Valores coa materia de Relixión, cando a primeira debería contemplar a "todo o alumnado" e a segunda ten que estar "á marxe" da organización escolar. Así mesmo acusou o Ministerio de Educación de "utilizar" de forma política os informes da OCDE e pídelle que compare a España cos países como Alemaña, Italia, Portugal ou Finlandia cando fala do soldo dos profesores.
Ningún comentario:
Publicar un comentario