luns, 23 de novembro de 2015

Fórum para a luita!: Estudantes da Europa lançam iniciativas contra a privatizaçom educativa

Com a legenda "Forum to fight, against capitalista education", organizaçons estudantis das naçons oprimidas polo Estado espanhol lançárom um manifesto e vídeos promocionais da campanha conjunta.

O Fórum Europeu Estudantil vai decorrer em Euskal Herria no próximo mês de fevereiro de 2016, contando com a participaçom de entidades de estudantes das naçons sem Estado peninsulares.
Pola Galiza, participam AGIR e a Liga Estudantil Galega, organizaçons independentistas de estudantes.
A seguir, reproduzimos o manifesto e os dous vídeos de promoçom das iniciativas em curso, orientadas a combater coletivamente a mercantilizaçom do ensino superior e a conceçom capitalista da educaçom, que vem impondo-se aceleradamente em todo o continente.
Além de AGIR e LEG, participam nas iniciativas estudantis as organizaçons Ikasle Abertzaleak (Euskal Herria), SEPEC (Países Cataláns), SAT Juventud (Andaluzia), Xunta Estudantil Asturiana, Yesca (Castela) e Seira (Aragom).
https://youtu.be/PGnx7zWA9dQ
https://youtu.be/w1ftYZbfH0o
A seguir, apresentamos os vídeos da campanha e o manifesto:
Manifesto
As organizaçons das naçons oprimidas polo Estado Espanhol fazemos juntas um novo apelo, com o objetivo de juntar as vozes das estudantes da Europa, e fazer chegar umha mensagem alta e clara tanto para a Uniom Europeia, como para a sociedade da Europa.
O Processo de Bolonha deixou aberto claramente um caminho: privatizar cada vez mais as universidades públicas da Europa, realizando umha subida de taxas, reduzindo conteúdos académicos, dando mais protagonismo aos interesses privados nos órgaos universitários, e um largo et cétera. Quando víamos que o Plano Bolonha se achegava, as estudantes europeias decidimos unir as nossas vozes e realizar varias açons em conjunto: entre outras, organizamos fóruns internacionais e protestas conjuntas, e até assinamos um manifesto estudantil, no fórum estudantil que foi realizado em Bakaiku (Euskal Herria), no ano 2006, concretamente.
Hoje em dia, estamos a ver que tanto a Uniom Europeia como os estados membros estám a tentar aprofundr o caminho aberto por Bolonha. A Estratégia Universitária 2015 (EU2015) é um claro exemplo disso : é a nova reforma que o Estado espanhol quere aplicar nas universidades, com o pretexto das ordens que chegam da Europa. Embora o nome de EU2015 só seja utilizado no Estado espanhol, somos testemunhas de como estám a ser tomadas as mesma medidas em todos os povos da Europa: o sistema 3+2, o predomínio das forças privadas nos órgaos universitários, etc. Basicamente, busca-se transformar as universidades, para que deixem de supor um serviço público e passem a criar a classe trabalhadora precária que responderá aos interesses do mercado.
Por todo isto, as estudantes das naçons oprimidas polo Estado espanhol temos identificado a urgente necessidade de somar as vozes das estudantes e construir umha firme unidade entre todas, porque somos conscientes de que a uniom nos fai fortes. Portanto, queremos anunciar que organizaremos um Fórum Estudantil Europeu, que se realizará nos dias 26, 27 e 28 de fevereiro de 2016, e que terá Euskal Herria como ponto de encontro (a regiom de Aiaraldea).
Com o internacionalismo, construamos o poder estudantil!
Avante o estudantado da esquerda independentista galega!

Ningún comentario:

Publicar un comentario