xoves, 26 de febreiro de 2015

Língua, Literatura e Naçom, na Corunha graças ao Facho. Interven Xosé Vasques Pintor.

O vindouro dia 3 de Março, terça (martes), o professor e escritor, Xosé Vasques Pintor falará dentro do ciclo, Língua, Literatura e Naçom. Sua exposiçom terá como reflexom: “O lume manso dos viveres galegos”. O acto realizara-se em Portas Ártabras, Rua Sinagoga 22 – Cidade Velha.
 Vasques Pintor é licenciado em Filosofia e Ciências da Educaçom, e fundador dos grupos teatrais Ancoradouro e Casa da Bola, em Cangas, a sua localidade de residência.
Em canto a sua faceta como escritor, cultiva poesia (Gándaras, Terra e pan, O espertar tamén é noso, Ofidios de diario, Na vertical da noite, No corazón mancado, Rotazón violeta, Banzados), ensaio (de carácter antropológico: Os vellos oficios, A tribo sabe), narrativa (De ida e volta, Lume de biqueira, Quen faga voar, A memoria do boi) e teatro (A fraga encantada, A sombra da memoria e Teatro do patacón). Obtivo os prémios Eduardo Pondal, Cidade de Ourense, Esquio, Uxío Novoneyra, Carvalho Calero, Torrente Ballester ou o Prémio da Crítica Espanhola. Assim mesmo, colaborou como articulista nos jornais como El Ideal Gallego, A Nosa Terra, Faro de Vigo ou La Voz de Galicia, em rádios como SER-Galicia.
Dia: 3 de Março do 2015 - Hora: 8 do serám
Local: Portas Ártabras – Rua Sinagoga 22
Cidade Velha - Crunha 

Ningún comentario:

Publicar un comentario