CEAPA, na súa reunión de Xunta Directiva celebrada este pasado sábado
na cidade de Mérida, valorou a Proposición non de Lei presentada polo
Partido Popular no Congreso dos Deputados relativa á proposta que
devandito partido tenta coar como consecución dun pacto nacional en
materia educativa, tomando acordo no único sentido posible que se pode
dar en base ao seu contido, que non é outro que pedir a todos os grupos
parlamentarios do resto dos partidos que voten en contra de dita
proposta, así como esixir ao Partido Popular que a retire. Unha proposta
que é un verdadeiro insulto á intelixencia, que encerra un engano
inaceptable, non pode ser apoiada de ningún xeito, nin tan sequera cunha
abstención.
A Proposición non de Lei di que “O Congreso dos Deputados manifesta a
necesidade de continuar coa liña de traballo iniciada na pasada
lexislatura en materia educativa para lograr un gran Pacto Nacional pola
Educación desde o seo da Conferencia Sectorial. Todos os axentes
implicados no proceso educativo deben ser parte activa deste acordo para
consolidar a senda de mellora dos indicadores de resultados
consecuencia das innovacións pedagóxicas e metodolóxicas postas en
marcha”, e na súa xustificación, entre outras cousas, afírmase que “unha
reforma baseada no diálogo, no consenso e no acordo daría estabilidade e
reflectiría o compromiso de todos cun alicerce tan fundamental para o
futuro de calquera sociedade desenvolvida como é a educación.”.
Como se pode ter tanta desvergoña? Como se pode estar a insultar
permanentemente á sociedade española? Como se pode tentar vender unha
suposta disposición a un pacto cos partidos políticos cando se lles
tenta enganar cunha proposición tramposa que pretende poñerlles nunha
falsa disxuntiva e logo atacar a quen non a apoien? CEAPA pídelles ao
resto de partidos políticos que non vacilen nin un só segundo e que a
voten en contra. A sociedade española, que reiterou en infinitud de
ocasións o seu rexeitamento á LOMCE e ás políticas educativas do Goberno
Popular, apoiará ese rexeitamento e aplaudirá que non caian na nova
trampa que lanza ese partido.
O texto, como se pode observar de forma clara, só tenta blindar a
LOMCE e as nefastas políticas que se impuxeron no últimos catro anos,
algo que debe rexeitarse de forma frontal, en especial por todos os
partidos que se comprometeron, mesmo por escrito, coa derrogación da
LOMCE e de todas as contrarreformas educativas que o Partido Popular ha
posto en marcha na última lexislatura. Ninguén entendería que agora se
puidese votar doutra maneira que non fóra cun NON rotundo a esta
impresentable proposición non de lei.
E é que o insulto á intelixencia é de tal calibre que non pode
deixarnos en silencio. Afirman na proposición que todos os “axentes
implicados no proceso educativo deben ser parte activa deste acordo” e
que “unha reforma baseada no diálogo, no consenso e no acordo daría
estabilidade”. Pero, ¿como se pode poñer isto por escrito cando
practicaron o últimos catro anos xusto o contrario? ¿Necesitamos lembrar
que a LOMCE impúxose sen diálogo e, por suposto, sen consenso? ¿É
preciso traer á memoria que os implicados no proceso educativo habemos
sufrido ninguneo e insultos de forma constante?
Tampouco ten desperdicio a outra inaceptable proposición non de lei
que presenta o mesmo partido, e que di “o Congreso dos Deputados
manifesta a necesidade de continuar coa liña de traballo iniciada na
pasada lexislatura na área de coordinación de políticas e plans de
mellora da convivencia nos centros educativos, tendo como base a
educación en valores democráticos e o traballo nas competencias sociais e
cívicas. Falar de convivencia escolar cando só se puxeron en marcha
actuacións punitivas e sancionadoras, coas que se tentou criminalizar ao
alumnado, e dicir que estas actuacións tiveron como “base a educación
en valores democráticos e o traballo nas competencias sociais e
cívicas”, é ter, como mínimo, unha falta de ética bastante evidente. O
único que se fixo nese sentido foi o contrario ao eliminar unha materia
que trataba de educar na cidadanía e os Dereitos Humanos, e recoller na
LOMCE a consideración de autoridade pública ao profesorado, un concepto
que rompe a democracia nos centros educativos e que non achega nada
positivo á convivencia
Tamén debería ser retirada dita proposición e rexeitada se se mantén.
As decisións sobre a educación da cidadanía deste país non deberían
de seguir en mans dun partido que ha ninguneado, desprezado, insultado e
destruído o sistema educativo público e a igualdade de oportunidades
mirando os intereses das editoriais e as empresas privadas en lugar dos
do alumnado. Por todo iso, CEAPA considera que non deberiamos ter nin un
só segundo máis no Congreso dos Deputados a persoas que actúen desta
forma e solicita aos señores e señoras deputados e deputadas
representantes dos partidos políticos, rexeiten ambas as proposicións
non de lei.
A cidadanía en xeral e a comunidade educativa en particular tomaremos boa nota da posición adoptada.
Ningún comentario:
Publicar un comentario