Segundo
o texto presentado, quérese proceder con este proxecto a “establecer
unha nova asignación de materias do currículo ás distintas
especialidades dos corpos docentes que, tendo en conta as necesidades de
titulación e de cualificación requiridas pola ordenación xeral do
sistema educativo, permita ás Administracións educativas e ás direccións
dos centros elaborar unha proposta pedagógica o máis ampla posible, de
acordo coa natureza e as necesidades específicas de cada centro”.
O obxectivo real é, como se ve sobre todo no Anexo
V, que por exemplo o profesorado de Filosofía imparta Iniciación á
Actividade Emprendedora e Empresarial, ou que o de Asesoría e Procesos
de Imaxe faga o mesmo con Bioloxía. É dicir, que as Administracións
educativas, cando as necesidades dun centro así o requiran, poidan
asignar outras materias distintas ao profesorado dunha determinada
especialidade. En cambio, permítese a contratación discrecional de
persoal con dubidosa titulación para a docencia en linguas extanjeras.
En realidade, trátase dunha desregularización das
especialidades docentes coa intención de compactar as plantillas e
desbotar flecos horarios, o que levará á perda de miles de postos de
traballo entre o colectivo interino e graves prexuízos, non só para a
calidade educativa, senón tamén para a igualdade do ensino, xa que
dificultará gravemente a Atención á Diversidade.
O STEG manifestou o rexeitamento absoluto a este novo Real Decreto de Especialidades e esixe ao MECD a súa retirada.
Ningún comentario:
Publicar un comentario