A vida familiar e a implicación dos pais na
educación dos seus fillos pode producir melloras do seu rendemento
académico equivalentes ata ao nivel de dous cursos superiores en
materias como matemáticas, segundo un informe presentado este martes o
Consello Escolar do Estado.
O documento, titulado 'A participación das familias na educación
escolar', baséase nos resultados académicos dos alumnos de catro países
(Alemaña, Bélxica, Italia e Portugal) no informe PISA de 2012 que
incluía unha enquisa ás familias acerca da súa implicación nos estudos
dos seus fillos.Entre as actividades que destacaron os autores do estudo, figuran o seguimento dos pais ás tarefas dos seus fillos e o apoio á lectura, así como outras actividades de seguimento "non formal" (á marxe das asociacións de pais) da súa educación.
Así, os estudantes cuxos pais conversan con eles de forma habitual obtiveron unha cualificación media na materia de Matemáticas de 532,7 nos test de PISA de 2012, mentres que aqueles que non o fan de forma habitual obtiveron unha cualificación media de 474,3. "A diferenza é practicamente a equivalente a dous cursos académicos", aseguraron os responsables do estudo.
Igualmente, aqueles estudantes que realizan a principal comida do día en compañía da súa familia, por exemplo, a cea, obtiveron uns resultados académicos na mesma materia superiores ás dos que non o fan de forma habitual, cunha diferenza equivalente a "un curso e medio aproximadamente".
Xunto coa convivencia familiar, o documento sinala a implicación dos pais na escola e nas tarefas dos seus fillos como un dos factores "fundamentais" á hora de mellorar o rendemento académico dos estudantes. De feito, lamentaron que, malia que a "evidencia empírica mostra que a importancia da súa participación aumenta conforme avanzan as etapas educativas" os datos indican que nos cursos superiores a implicación parenteral é menor.
Ningún comentario:
Publicar un comentario