Polo que respecta ás iniciativas galegas, Unha educación para o Século XXI (que ten presentación de seu en YouTube) consiste en boa medida en achegar un cambio de rumbo para o futuro do centro do que abrolla, enfocando esta nova estratexia “a fomentar as competencias dixitais do alumnado, a internacionalización e a súa integración no mundo laboral mediante a incorporación das TIC, o fomento da innovación e a avaliación continua dos estudantes e da actividade dos docentes”. Polo que atinxe a Barxilón no mar de Latón, tamén ten vídeo de presentación propio en YouTube e consiste, brevemente, nun libro ilustrado obra de 150 alumnos de 3º e 4º de la ESO do CEIP A Rúa (Cangas), do CEIP Espiñeira (Aldán), do IES Sánchez Cantón (Pontevedra) e do IES Xulián Magariños (Negreira), ademais do IES As Barxas. Segundo se fai saber, os estudantes colaboraron e traballaron en todos os treitos da iniciativa, dende a escolma dos textos até a distribución, pasando polas tarefas de ilustración e maquetación.
INFORMACIÓN E SUXERENCIAS SOBRE ACTIVIDADES FORMATIVAS E OUTRAS CUESTIÓNS RELACIONADAS COA EDUCACIÓN DOS ALUMNOS DO C.E.I.P.
venres, 9 de outubro de 2015
A FUNDACIÓN TELEFÓNICA INCLÚE DÚAS INICIATIVAS GALEGAS ENTRE OS FINALISTAS DOS SEUS PREMIOS AO ENSINO TIC
Polo que respecta ás iniciativas galegas, Unha educación para o Século XXI (que ten presentación de seu en YouTube) consiste en boa medida en achegar un cambio de rumbo para o futuro do centro do que abrolla, enfocando esta nova estratexia “a fomentar as competencias dixitais do alumnado, a internacionalización e a súa integración no mundo laboral mediante a incorporación das TIC, o fomento da innovación e a avaliación continua dos estudantes e da actividade dos docentes”. Polo que atinxe a Barxilón no mar de Latón, tamén ten vídeo de presentación propio en YouTube e consiste, brevemente, nun libro ilustrado obra de 150 alumnos de 3º e 4º de la ESO do CEIP A Rúa (Cangas), do CEIP Espiñeira (Aldán), do IES Sánchez Cantón (Pontevedra) e do IES Xulián Magariños (Negreira), ademais do IES As Barxas. Segundo se fai saber, os estudantes colaboraron e traballaron en todos os treitos da iniciativa, dende a escolma dos textos até a distribución, pasando polas tarefas de ilustración e maquetación.
Subscribirse a:
Publicar comentarios (Atom)
Ningún comentario:
Publicar un comentario