A AMTEGA repartirá 150.000 euros entre os medios para falar da Axenda Dixital de Galicia 2020 e Turismo de Galicia, máis de 400.000 na promoción dos recursos naturais e culturais.
Así, a Axencia para a Modernización TEcnolóxica de Galicia (AMTEGA) está a piques de resolver o concurso para o desenvolvemento dunha campaña para a difusión das iniciativas da “Axenda Dixital de Galicia 2020”, cofinanciado nun 80% polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional no marco do programa operativo Feder Galicia 2014-2020. En total serán 150.000 euros os que se repartirán entre os grandes medios para publicitar este plan.
O obxectivo da campaña será o de informar sobre os servizos dixitais e os recursos formativos dispoñibles para fomentar o seu uso e o seu target obxectivo será a poboación galega entre 25 e 65 anos.
Este diñeiro súmanse aos 401.000 euros doutra nova campaña da Axencia de Turismo, para unha “campaña de promoción dos recursos naturais e culturais”, tamén en proceso de resolución a un mes dos comicios.
A finais do pasado mes, o Goberno galego tamén destinou 200.000 euros nun "servizo de inserción publicitaria para unha acción divulgativa denominada Campaña de sensibilización sobre a necesidade do pago de impostos para o mantemento do Estado do Benestar na Comunidade Autónoma de Galicia” da Axencia Tributaria Galega.
Tamén a principios deste mes, a Secretaría Xeral de medios destinaba 250.107 euros para un acordo marco titulado “Servizo de difusión de actuacións públicas especificas da Xunta de Galicia en xornais impresos para o ano 2016”. A través deste instrumento, a Xunta comezou xa a contratar pequenas cantidades a nivel comarcal.
En total dende principios de ano, o Goberno Galego leva repartido, segundo o cómputo de GC, polo menos 9 millóns de euros en accións de propaganda en determinados medios de comunicación. Un diñeiro que se reparte, principalmente, entre os gramdes medios galegos nun ano doblemente electoral.
Ningún comentario:
Publicar un comentario