A Unión de Consumidores de Galicia publica unha interesante compilación de pasos a seguir para evitar o despilfarro habitual na volta as aulas dos máis pequenos.
1. Facer unha lista de material para coñecer todos os gastos que imos ter que afrontar e evitar comprar cousas innecesarias.
2. Reutilizar e reciclar. Buscar pola casa para ver o que temos doutros anos. Hai cousas que se poden aproveitar como bolígrafos, gomas, regras ou dicionarios; material escolar ao que lle podemos dar un segundo uso. Tamén pode ser interesante facer uso das plataformas de troco, espazos onde atoparemos roupa, libros e material escolar a bo prezo.
3. Debemos tentar que os máis pequenos sexan conscientes dos gastos e favorecer hábitos de consumo responsable, por iso é moi boa idea que participen connosco na elaboración dun orzamento e da revisión do material que temos na casa e que aínda podemos empregar.
4. Consultar todas as administracións para poder beneficiármonos de todas as axudas existentes.
5. Debemos comparar os prezos en diferentes establecementos para así ver cal é a mellor opción e a máis económica para as nosas necesidades.
6. Recorrer ás marcas brancas. O material escolar sen marca é máis económico e a súa calidade é a mesma.
7. Facermos un uso responsable da tarxeta de crédito axudaranos a non ter sustos. En moitas ocasións fraccionamos pagos ou non somos realmente conscientes do que levamos gastado ata que no chega o estrato.
8. Preguntar sempre a posibilidade de cambiar o produto se non se axeita ás nosas necesidades xa que non están obrigados a facelo, cando o produto estea en perfecto estado, salvo que así o anuncien.
9. Debemos pedir e conservar sempre o recibo de compra para así poder facer valer calquera dos nosos dereitos diante dunha desconformidade co produto adquirido.
10. No caso da roupa ou uniformidade comprar estritamente o necesario. Sempre podemos adquirir máis prendas ou calzado durante o curso. Deste xeito axudaremos a minorar a compra inicial.
11. Ter en conta que mercar fóra do concello supón un gasto adicional, polo que o aforro final igual non é tanto como pensamos nun primeiro momento.
12. Hai que lembrar que todas as empresas deben ter follas de reclamación e que se o establecemento está adherido a arbitraxe de consumo vai ser máis doado de resolver calquera falta de conformidade co produto ou servizo que adquirimos.
Ningún comentario:
Publicar un comentario