A Facultade de Ciencias
Sociais e da Comunicación da Universidade de Vigo (Campus de
Pontevedra) está a acoller estes días unha actividade formativa que
amosa metodoloxías e recursos de primeira man para converternos en
creadores de aventuras gráficas a contrafío das majors e
botando man plenamente dos ingredientes fundamentais: innovación,
afouteza, maxín, etc. O
curso Programación
de videoxogos indies é unha
iniciativa inserida na programación de primavera da Vicerreitoría
do Campus. Arestora ao
seu abeiro estanse a desenvolver, por grupos, tres aventuras
gráficas: unha inspirada na Guerra Civil, unha proposta
dirixida a amosar aos nenos e nenas os efectos do Alzheimer e un xogo
de plataformas inspirado no cinema. O curso, de 30 horas e dirixido
pola profesora Beatriz Legerén, ten como obxectivo introducir ao
alumnado nas principais ferramentas para dar forma a un videoxogo.
A actividade
clausurarase este venres coa presentación dun primeiro bosquexo das
ideas nas que os 14 asistentes a esta actividade viñeron traballando
desde finais de febreiro.
A ilustradora Iria Carballo e o
programador e deseñador Adrián Santasmarinas, os dous formados na
mesma Facultade, son os responsábeis xunto con Legerén de impartir
o obradoiro. Este salienta por dous motivos principais: pola súa
vontade de dar azos á nosa mocidade para que se afiance nun terreo
(o dos produtos de lecer dixital) que para nós os galegos achega
moito potencial (e no que podemos achegar unha chea de coñecemento e
ideas novas), e tamén polo seu carácter “fundamentalmente
práctico”. De feito, diríxese a acadar que os participantes teñan
todos os recursos precisos ao seu alcance para facer un xogo, “dende
a definición da idea inicial e o deseño de personaxes e contornas e
ao posterior traballo de programación”.
De feito, o curso xa
permitiu aos asistentes iniciarse no manexo da ferramenta para a
creación de xogos en dúas dimensións Game Maker, “que foi
creada por un grupo de investigadores da Universidade de Dundee, en
Escocia”, como explica Legerén.
Ademais de introducir
ao alumnado nas características do Game Maker, este curso
buscou tamén fornecer ao alumnado coas diferentes fases dun traballo
que, como explica Legerén, comeza diante do papel. “O primeiro de
todo é definir que é o que queres facer e cando xa o tes todo é o
intre de pórse a debuxar e programar”, salienta a directora dun
curso no que os estudantes foron avanzando, por equipos, no
desenvolvemento das súas ideas. Na tarde deste venres, na última
sesión desta actividade, chegará o momento de que amosen “un
primeiro nivel ou unha pequena demo” dos seus proxectos.
Ningún comentario:
Publicar un comentario