venres, 18 de marzo de 2016

Mobilizaçons em Lugo em apoio da língua, das pessoas refugiadas e do rio

Esta quarta-feira 16 de março às 11h30 a plataforma Queremos Galego convoca umha concentraçom diante do Concelho de Lugo para protestar pola decisom do TSXG de tombar parte da ordenança do concelho de Lugo por nom respeitar os direitos do uso do castelhano.
 
Esta quarta-feira 16 de março às 11h30 a plataforma Queremos Galegoconvoca umha concentraçom diante do Concelho de Lugo para protestar pola decisom do TSXG de tombar parte da ordenança do concelho de Lugo por nom respeitar os direitos do uso do castelhano.
Em maio de 2012 o governo municipal de Lugo, a iniciativa do BNG aprovava por unanimidade umha Ordenança de uso do galego, que tornava a língua própria de Galiza em oficial dentro da administraçom local. Mas a associaçom espanholista Galicia Bilingüe apresentou umha demanda pedindo a anulaçom de boa parte do articulado da norma.Era de esperar dum colectivo que se caracteriza polo ódio a todo o que soe a galego e a sua cruzada contra colectivos, grupos musicais, instituiçons e pessoas que defendem Galiza e o seu idioma próprio. É mais lamentável a sentença redigida só em castelhano, na que o Tribunal Superior de Xustiza de Galicia, falha de jeito favorável a esta demanda. 
Também esta quarta-feira 16 de março às 20h00 haverá umha concentraçom diante da Subdelegaçom de Governo em repulsa contra o miserável acordo entre a UE e a Turquia sobre os refugiados e as refugiadas.
Chamamos também a assinar e fazer pressom diante da Confederación Hidrográfica Miño-Sil para que ordee a retirada do dique construido no leito do rio Minho. Nom agardedes mais. Assinade aqui

Ningún comentario:

Publicar un comentario