xoves, 12 de xuño de 2014

Plataforma Estatal pola Escola Pública pide por carta aos deputados a gratuidade de libros de texto

Unha reclamación formulada no Consello Escolar

A Plataforma Estatal pola Escola Pública ha rexistrado este mércores no Congreso dos Deputados un escrito dirixido a todos os deputados no que lles reclama a gratuidade dos libros de texto e do ensino, en consonancia cunha proposta formulada no Consello Escolar do Estado o pasado 29 de maio.
   Trátase dunha reclamación que o Consello aprobou e posteriormente elevouse ao Ministerio de Educación. Segundo a plataforma, foi apoiada pola maior parte das organizacións alí presentes, salvo polos representantes da carteira ministerial que dirixe José Ignacio Wert.
   O contido da proposta insta o Ministerio a impulsar un acordo en todos os foros onde sexa oportuno, así como a exercer as súas competencias no que sexa necesario para garantir a gratuidade do ensino, a existencia de bolsas e axudas, o mantemento dos libros de texto actuais, así como a creación e potenciación dos bancos de libros.
   Igualmente, expón a elaboración de materiais curriculares e didácticos, a revisión dos proxectos educativos para cambiar os métodos organizativos e de ensino, ademais da cooperación das administracións e os centros educativos.

UN "NEGOCIO" PARA AS EDITORIAIS

   Desde o Sindicato de Estudantes, Ana García, criticou "o negocio para as grandes editoriais" coa LOMCE, unha "barreira máis" para as persoas que non teñen recursos e, na súa opinión, a liña xeral de todos os plans de Wert.
   "A resposta para facer presión para que estas medidas trasládense en leis o punto central é a mobilización nas rúas", defendeu, lembrando a súa proposta de realizar unha folga xeral ao comezo do curso que vén.
   Pola súa banda, Xullo Serrano, da Federación de Ensino de CC.OO, recalcou que a plataforma defende a gratuidade do ensino porque é un dereito dos cidadáns e mentres non se consiga, reclamou que os alumnos teñan libros sen necesidade de competir e estar "á expectativa" das resolucións orzamentarias. Ao seu xuízo, a pesar da LOMCE, non é necesario cambiar todos os libros, "un gasto engadido para as familias".
   José Luís Pazos, de CEAPA, ve necesaria a gratuidade do ensino e un sistema de bolsas e axudas suficientemente dotado e que non sexa competitivo. "Ten que cambiarse a normativa e todos os que cumpran os requisitos para obter a axuda consígana e que os libros de textos sexan a única ferramenta a considerar e haxa materiais curriculares alternativos", remarcou.
   A Plataforma Estatal pola Escola Pública está conformada entre outros polo Sindicato de Estudantes, FAEST, a Confederación MRP, CEAPA, CC.OO de Ensino, STES Intersindical e FETE-UXT.

Ningún comentario:

Publicar un comentario