mércores, 5 de outubro de 2016

O IES de Sanxenxo acolle un obradoiro de gamificación para converter os alumnos en emprendedores

A Asociación de Nais e Pais de Alumnado do IES de Sanxenxo vén de dar comezo na biblioteca do devandito centro a un obradoiro de gamificación destinado a amosar ao detalle (e dun xeito divertido á par que didáctico) como poñer en marcha unha empresa e facer que medre no mercado. A actividade, levada a cabo con persoal da ANPA como docente, achega recursos a 15 participantes. Estes asistirán ao obradoiro todos os martes do presente ano lectivo. A metodoloxía, segundo nos conta de primeira man a asociación, é conseguir que cada alumno desenvolva e detente unha tarefa concreta ao abeiro do obxectivo común e cooperativa: crear unha empresa.
“Isto”, sinalan, “permitiralles coñecer e desenvolver habilidades que nun futuro abran camiño a propoñerse unha iniciativa empresarial dende un coñecemento previo”. Coñecemento, indican, que é relativo a cousas como a busca de clientes, a comunicación dixital, o comercio electrónico, a produción, a contabilidade, o financiamento e, por suposto, “a introdución das novas tecnoloxías en todos os ámbitos de produción”. A actividade desenvolverase baixo o seguinte epígrafe: Xogando a crear futuro. Fagamos a nosa empresas!
Segundo informan os responsábeis do curso, outro dos obxectivos é permitir que os participantes gañen competencias de valor para a súa vida futura, non só laborais senón tamén sociais. A idea, de feito, vai máis alá de ensinar como se fai unha empresa e como se usan as TIC para facelo: encamíñase a aprender como se distribúe o traballo, como se vende un produto, como se inviste o que se gaña e como os integrantes dun grupo empresarial deciden que facer cos cartos obtidos.

Ningún comentario:

Publicar un comentario