martes, 11 de outubro de 2016

#NinReválidasNinLOMCE

Campaña da Plataforma Galega en Defensa do Ensino Público en contra das Reválidas e da LOMCE

Nesta nova podedes ver e ASINAR o manifesto "NON ÁS REVÁLIDAS" así como o resto de documentación da Campaña da Plataforma Galega en Defensa do Ensino Público contra as Reválidas e a LOMCE. Tamén atoparedes un CIG Informa da CIG Ensino sobre a campaña #NinReválidasNinLOMCE

PLATAFORMA GALEGA EN DEFENSA DO ENSINO PÚBLICO 

Asina o Manifesto: “NON ÁS REVÁLIDAS”


  • O estabelecemento da proba xeral en 3º e 6º de Primaria e as reválidas en 4º da ESO e en bacharelato, que son requisito imprescindíbel para conseguir os títulos correspondentes, pretenden pór as maiores trabas posíbeis para a continuación dos estudos. Responden, exclusivamente, a unha concepción totalmente clasista e elitista da educación e contribúen a excluír o alumnado máis desfavorecido socialmente do dereito á educación, cando xa hoxe o ensino público carece de elementos compensatorios para facer efectivo e real o principio de igualdade de oportunidades.
  • É unha tiranía exixirlle ao alumnado que se xogue o seu futuro académico co resultado dunha reválida.  É unha aberración, desde o punto de vista pedagóxico, sometelo a unha presión innecesaria, mediante probas que o vai avaliar baixo estándares uniformizadores, sen considerar a educación como un proceso no que hai que  considerar as circunstancias persoais e socioeconómicas e as capacidades e actitudes do alumnado. 
  • Só avalían certas áreas de coñecemento, menosprezando a adquisición doutras competencias, destrezas e habilidades do campo artístico e musical e refusando o ensino da nosa historia e medio natural, imprescindíbel para a formación integral do alumnado. 
  • Recentralizan o sistema educativo, dado que a elaboración e deseño das probas, os criterios de avaliación e os estándares de aprendizaxe avaliábeis serán fixados polo Ministerio de Educación, rexeitando así o estudo e coñecemento de todo o que nos conforma como pobo galego.
  • Desprezan a avaliación continua e a opinión do equipo docente, cando ninguén mellor que o titor ou titora ou o equipo docente para coñecer as carencias, potencialidades, habilidades e capacidades do alumnado, así como dos medios, recursos e apoios necesarios para mellorar a aprendizaxe e o rendemento escolar. 
  • Subestiman e desconfían do traballo do profesorado que estará totalmente sometido e condicionado a orientar o seu traballo docente a preparar o alumnado para a obtención da mellor nota posíbel na avaliación final, marxinando outros aspectos educativos fundamentais para acadar unha formación o máis completa posíbel.  
  • Responden á pretensión de conformar rankings de centros, segundo os resultados destas avaliacións e sen ter en conta as características do alumnado e os servizos cos que conta o centro, co obxecto de ir configurando unha rede elitista que contará con máis medios e recursos
  • Pretenden ir afirmando un sistema educativo competitivo, clasista e segregador que excluirá os sectores máis desfavorecidos da educación e asentará unha estrutura curricular ao servizo do neoliberalismo.
  • Continúan cunha desconsideración absoluta co alumnado con necesidade específica de apoio educativo, co profesorado que os atende e coas súas familias deixando á improvisación todo o relacionado coa organización das probas para este colectivo.

Asina o Manifesto: “NON ÁS REVÁLIDAS”



Ningún comentario:

Publicar un comentario