martes, 18 de outubro de 2016

Analizan nunhas xornadas a situación do plurilingüismo no Estado

Baixo a temática de “Pluriligüismo espanhol: Un pesadelo de estado”, falarase da situación do galego, o catalán, o euskera e doutras linguas como o aragonés ou o árabe.

Pluriligüismo espanhol: Un pesadelo de estado”. Esta é a temática das V Jornadas de Análise para o Ensino Popular que, por quinto ano consecutivo, organiza a Gentalha do Pichel na cidade de Compostela.
Campaña 'Gústame o galego', da Coordinadora de Traballadores/as de Normalización da Lingua / ghafos.blogspot.com.
Campaña 'Gústame o galego', da Coordinadora de Traballadores/as de Normalización da Lingua / ghafos.blogspot.com.
Este ano a sesións céntranse na situación concreta das linguas dentro do encadramento xurídico do Estado e se analizarán as estratexias que ten o galego para sobrevivir ás políticas plurilingües.
Ademais, se analizará se a supervivencia do galego é posible dentro do marco lingüístico estatal “ou se nos encontramos num estado que nos conduz inexoravelmente à morte linguística e cultural como comunidade”.
Estas xornadas naceron hai cinco anos co obxectivo de xerar pensamento e debate en torno ás escolas de ensino Semente, presentes xa en catro cidades galegas.

PROGRAMA
14 outubro
19h30
Em entrevista gravada
O aragonês: um passado, um presente. Um futuro?
Escuela d'aragonés Nogara
20h00
Mecanismos ideológicos da substituiçom lingüística
Juan Carlos Moreno Cabrera (UAM)
15 outubro
17h00
Em entrevista gravada
A Catalunha independente, será multilíngüe ou nom será
Carme Junyent (UB)
17h30
Língua e educaçom em sociedades plurilÍngües: o nosso enquadramento normativo
Héitor López de Castro (advogado)
19h00
O árabe de Ceuta, umha língua do "território nacional" marginalizada polo Estado e as academias.
Francisco Moscoso (UAM)
20h30
Linhas de fuga: as propostas educativas populares na Galiza e País Basco
Jon Sarasua (Mondragon Unibertsitatea) e Maria Vila Verde (professora e activista da Semente)
REGUEIFAS DE CLAUSURA
Com Alba Maria

Ningún comentario:

Publicar un comentario