Un dos principais retos que debe afrontar o sistema educativo, é o de favorecer a educación inclusiva.
Esta, pretende ser unha oportunidade para que todo o alumnado poida
participar e aprender de e cos seus compañeiros e compañeiras dentro da
aula. Para iso non só é necesario un acceso igualitario e para todos á
educación, senón tamén a adquisición de competencias básicas. Unha
escola que responda ás necesidades de todos.
Todo o profesorado, sexa ou non especialista, precisa dun marco no que
se posibilite o coñecemento das últimas achegas científicas e
didácticas, ademais de facilitar información sobre experiencias de boas
prácticas levada a cabo con éxito. A formación práctica en talleres, o
intercambio de experiencas innnovadoras, así como a aprendizaxe entre
iguais, reveláronse como unha fórmula útil e efectiva en favor da
innovación educativa. As I Xornadas cara unha escola inclusiva,
recollen todo o anterior, analizando a necesidade de promover
ese espazo para a reflexión, intercambio de coñecementos e compromiso
profesional, dentro do marco de competencias do profesorado e demais
axentes implicados (profesorado de apoio, equipos de orientación,
inspección educativa…) na posta en práctica de protocolos de actuación
para nenos e adolescentes que sofren calquera dos trastornos enunciados.
A temática insistirá no enfoque dos trastornos, a comprensión da
complexidade e diversidade do ser humano como parte do desenvolvemento
social e persoal, así como da busca de espazos integradores.
Falarase da diversidade e da non-diversidade, tratando de mostrar a
realidade que se está a vivir por parte destes colectivos, achegándonos a
unha valoración real e obxectiva da situación.
Máis información :http://escolainclusiva.es/
Ningún comentario:
Publicar un comentario