martes, 28 de outubro de 2014

Amputación de recursos e falta de previsión por parte da Consellaría

STEG reclama unha rápida solución para as listas da especialidade de Audición e Linguaxe, así como unha maior previsión por parte da Consellería á hora de configurar listas de substitucións.

A amputación que afecta ao sistema público de ensino en Galicia avanza neste comezo de curso 2014/2015. Unha nova intervención cirúrxica levada a cabo dende a Consellería de Educación que perxudica fundamentalmente ao alumnado e as familias do ensino público.

A situación extrema e mediática vivida no IES Vilar Ponte debe ser considerada como o que é: a punto do icerberg dun masivo recorte de profesorado en todos os centros públicos galegos, que se ve agravado ademais pola practicamente nula taxa de reposición de docentes.

Na provincia de Ourense hai casos graves, como o que se vive no CEIP Padrenda/Crespos e no CEIP Curros Enríquez de Celanova, onde levan máis de 20 días sen especialista de Audición e Linguaxe, que comparten entre os dous centros. No caso do CEIP Curros Enríquez, agrándase o problema xa que no día de hoxe, 22 de outubro, tamén causa baixa o outro especialista de AL. Tamén no CEIP Padrenda/Crespos teñen os seus problemas, pois hai que atender alumnado con TEA (Transtorno do Espectro Autista) e Síndrome de Down sen a especialista que debería estar traballando con eles durante 2 días á semana. Un traballo ao que habería que sumar o do alumnado con trastornos da articulación e do ritmo que, evidentemente, tamén deben ser tratados por especialistas en Audición e Linguaxe.

Débese ter en conta que o alumnado con trastornos na linguaxe debe ser tratado o máis rápidamente posible, xa que as probabilidades de mellora minguan canto maior é a idade do alumnado. E eses tratamentos deben ser implementados por persoas experimentadas, das que na actualidade, por decisión irresponsable da Consellería, carecen en calquera dos dous centros educativos.

En definitiva, STEG demanda da Consellería unha rápida solución á falta de docentes da especialidade de Audición e Linguaxe que atendan a todo alumnado que así o necesite. E, ademais, reclama que teña a previsión suficiente como para convocar as prazas necesarias de todas as especialidades, incluídas as de Audición e Linguaxe, nunha oferta de emprego público que dea resposta real ás necesidades que teñen hoxe en día os centros educativos de todo o país.

Secretariado Nacional do STEG
22 de outubro de 2014

Ningún comentario:

Publicar un comentario