Asemade, a compañía tamén recorda que a denuncia sobre a “presunta veracidade da devandita conversa é difícil de comprobar”, segundo reflicte Galicia Confidencial tras ter contactado cos responsábeis da empresa. Esta engade que “na actualidade todas as chamadas dos clientes aténdense dende Galicia e/ou dan explicitamente a posibilidade ao cliente de ser atendido en galego”. Dende Movistar tamén se destaca que a día de hoxe está dispoñíbel o soporte ao idioma propio nos trebellos. E apunta: “Telefónica foi a primeira empresa de Galicia en fornecer terminais móbiles con menús en galego e na actualidade é a que máis modelos de terminais ten con menú nesta lingua”.
INFORMACIÓN E SUXERENCIAS SOBRE ACTIVIDADES FORMATIVAS E OUTRAS CUESTIÓNS RELACIONADAS COA EDUCACIÓN DOS ALUMNOS DO C.E.I.P.
xoves, 4 de xuño de 2015
A Mesa pide a Movistar que respecte as chamadas en galego
Asemade, a compañía tamén recorda que a denuncia sobre a “presunta veracidade da devandita conversa é difícil de comprobar”, segundo reflicte Galicia Confidencial tras ter contactado cos responsábeis da empresa. Esta engade que “na actualidade todas as chamadas dos clientes aténdense dende Galicia e/ou dan explicitamente a posibilidade ao cliente de ser atendido en galego”. Dende Movistar tamén se destaca que a día de hoxe está dispoñíbel o soporte ao idioma propio nos trebellos. E apunta: “Telefónica foi a primeira empresa de Galicia en fornecer terminais móbiles con menús en galego e na actualidade é a que máis modelos de terminais ten con menú nesta lingua”.
Subscribirse a:
Publicar comentarios (Atom)
Ningún comentario:
Publicar un comentario