martes, 26 de maio de 2015

No Berzo, ensino em galego!

á nom é a primeira vez que a Junta de Castela e Leom ataca o escasso ensino em galego que é impartido nos território berciano, de cultura e língua galega, mas baixo administraçom desta comunidade autónoma.
Desta vez é na educaçom secundária onde o estudantado vai sofrer os ataques a nossa língua, por meio dumha ordem da Conselharia de Educaçom em aplicaçom da LOMCE. Agora a matéria optativa de Língua e Cultura Galegas passa a ser de livre configuraçom especifica e incluindo-a como matéria extra-curricular. É dizer, deixara de impartir-se em horário letivo para passar a impartir-se como qualquer atividade de tipo extra-escolar, relegando a nossa língua dentro ao nível de atividades como futebol, baloncesto... etc
Aparte, @s estudantes que queiram estudar galego verám o seu horário incrementado em 3 horas em 1º de Bacharelato e em 4 horas em 2º, passando das 30 horas semanais estipuladas a 33 ou 34 horas semanais, e fora do horário letivo das manhás, ficando sem possibilidade algumha de ter acesso ao transporte escolar.
Desde AGIR, só vemos nesta medida um dos muitos ataques que recebe o nosso idioma e a nossa cultura. E exigimos um ensino em galego para todo o território nacional, inclusive os territórios sob as administraçons asturiana e castelhana. Assim como a paralizaçom desta ordenança da Junta de Castela e Leom, que nom respeita os direitos básicos d@s estudantes galego-falantes do Berzo.
No Berzo, ensino em galego!

Ningún comentario:

Publicar un comentario