venres, 29 de maio de 2015

AGIR apoia convocatória contra as reválidas em 3º de Primária

Os próximos dias 27 e 28 deste mês, implantam-se em 3º de primaria umhas provas de avaliaçom individualizada, as quais serám o preâmbulo das revalidas, provas que será necessário ter aprovadas para aceder ao titulo da ESO e Bacherelato.
Este sistema de revalidas só leva a criar um sistema educativo competitivo, classista e segregador, respondem a conformar um ranking de centros segundo os resultados destas avaliaçons. Aparte da tremenda pressom que é para um aluno ou aluna de 8 anos submeter-se a umha prova na que o temário é-lhe bastante desconhecido por nom estar ainda adaptado à nova lei de educaçom.
As revalidas e a LOMQE ao completo, brilham pola ausência de todo valor pedagógico e educativo próprio dum sistema de ensino de qualidade.
Por todo isto e por mais, desde AGIR chamamos a apoiar as iniciativas propostas pola Plataforma Galega em Defesa do Ensino Público, acudindo à concentraçom convocada o 27 de maio às 11:30 horas diante da Conselharía de Educaçom e animando às familias a que desdenhem estas probas nom enviando esse dia os seus filhos ou filhas ao centro ou entregando à direçom um escrito amossando o seu rexeitamento.
Nom à LOMQE! Nom às revalidas!
AGIR

Ningún comentario:

Publicar un comentario