luns, 5 de maio de 2014

As "Anpas" rexeitan a Resolución de Educación Dixital por "discriminatoria e clasista"

A Confederación de Anpas Galegas rexeita a Resolución de Educación Dixital da Xunta pola "súa improvisación" e porque "non supón un avance real" nas necesidades do ensino público galego. Din que ao non ter en conta a toda a comunidade educativa é "discriminatoria e clasista".
 
Por iso, a través dun comunicado solicitan novamente que a Consellería de Educación "planifique e organice" o futuro da educación pública dun "xeito global" para chegar a todas as nosas nenas e nenos "uniforme e equitativamente".
 
Foi o pasado 30 de abril cando se publicou a "Resolución de Educación Dixital", unha decisión da Xunta pola que se abre unha convocatoria para participar nun proxecto experimental de tal nome.
 
Para as Ampas non é normal que só se lle dea un mes ao profesorado para elaborar un proxecto docente que implique a todo o curso seguinte. "É novamente, como todo Abalar, un proxecto que non contempla a imprescindible formación previa de todo o profesorado, sen esa formación os proxectos convírtense en voluntaristas, e iso fainos ser inoperativos a nivel global", denuncia.
 
O proxecto ofrece tres anos de aplicación. "Pero Un proxecto educativo non pode nacer con data de caducidade, iso é dilapidar fondos públicos", indican ao tempo que denuncian que se discrimina aos centros e ao alumnado ao ser voluntaria a súa aplicación. "A administración educativa, a conselleria, ten que deseñar proxectos que se apliquen necesariamente en todos os centros de ensino públicos, cunha planificación temporal, tecnolóxica,  laboral e económica clara e crible", din. "O que non é para todos é discriminatorio e clasista", denuncian.
 
Finalmente, denuncian que a implantación das TIC en Galicia é "desigual e descordinada" e critican á consellería por identificar a tecnoloxía co cambio metodolóxico. "Non é asi, as TIC son unha ferramenta imprescindible, pero o importante é o cambio de métodos de ensino e aprendizaxe", conclúen.

Ningún comentario:

Publicar un comentario