mércores, 15 de abril de 2015

Jornadas de Análise para o Ensino Popular, em Compostela: línguas de estado além do estado

Será em Compostela, no CS do Pichel e na Escola A Semente, nos dias 24 e 25 de abril.

Organizadas pola Gentalha do Pichel e com o apoio do projeto educativo popular da Semente, os dous dias de atividades abordarám o ensino e transmissom de diferentes idiomas que, sendo oficiais em algum estado, som falados e ministrados fora deles, mesmo em situaçom de discriminaçom e aberto ataque, como no caso do galego-português.
Entre as pessoas que desenvoverám palestras estará, entre outras Maurício Castro, membro do Coletivo Editor do Diário Liberdade e professor de português na Escola Oficial de Idiomas de Ferrol. A sua participaçom será na tarde de sábado, sobre o ensino do espanhol e o francês em Porto Rico e Quebeque.
Desenvolver-se-á o programa a seguir:
SEXTA 24 de abril
  • 18h30 (no C.S. O Pichel) - Entrega de documentaçom
  • 19h00-21h00 (no C.S. O Pichel) - MESA REDONDA: o espanhol, o alemám e o italiano fora das suas fronteiras. Situaçom nos EUA e na Europa. Com Carlos Garrido (Faculdade de Filologia e Traduçom da Universidade de Vigo), Renée DePalma (Departamento de Pedagogia e Didáctica da Fac. de Ciências da Educaçom da UdC) e Luís Xuncal (Departamento de Italiano da EOI de Compostela).
SÁBADO 25 de abril
10h00-10h30 - Recepçom e visita livre à Semente.
10h30-11h30 - Visita guiada à Semente, com Marta Santos (Psicopedagoga e professora de educaçom infantil e primária. Fundadora da Semente-Compostela)
11h30: Pausa
12h00-13h30 (na Semente) - Recursos lusófonos para normalizar na escola. Casos práticos. Com Iolanda Aldrei (Professora no CPI de Vedra) e Séchu Sende (Professor no IES de Vila de Cruzes)
17h00-18h30 (no C.S. O Pichel) - Goliat contra Goliat. O ensino do espanhol e o francês em Porto Rico e Quebeque, com Raquel Paz (Departamento de francês da EOI de Compostela) e Maurício Castro (Departamento de Português da EOI de Ferrol)
18h30: Pausa
19h00-20h30 (no C.S. O Pichel) - Plurilingüismo e ensino no novo estado catalám, com Eduard del Castillo Velasco (Professor, escritor, tradutor)e Andratx Badia (Leitor de Catalám na USC)
21h00 - Petiscos
22h00 - Concerto de fado em comemoraçom do 25 de abril, com FALUA
Haverá diploma para as pessoas que assim desejarem
Unicamente as pessoas que desejarem diploma acreditativo de assistência (10h) deverám formalizar a inscriçom antes do dia 20 de abril (inclusive) e fazer o pagamento de 10€ (o pagamento pode fazer-se no mesmo dia de inauguraçom das jornadas). As 40 vagas disponíveis serám ocupadas por ordem de inscriçom e haverá controlo de assistência.
Para o resto, a assistência é livre até ocupar as vagas disponíveis.

Ningún comentario:

Publicar un comentario