A Plataforma di que se non retiran as reválidas fará un chamamento á insubmisión
A Plataforma Galega en Defensa do Ensino
Público (PGDEP) concentrouse este mércores 14 de setembro diante da
Consellaría de Educación contra a aplicación das reválidas e para
denunciar a falta de profesorado, de prazas e de recursos no ensino
público. Anxo Louzao, en representación da Plataforma, dixo que se non
retiran as reválidas a Plataforma fará un chamamento á insubmisión a
estas probas que foron rexeitadas o curso pasado por máis do 80% das
familias.
Na concentración Anxo Louzao repasou tamén as carencias que se
evidencian nun inicio de curso marcado pola “obsesión do PP de implantar
a LOMCE” e pola posta en marcha das reválidas en 4º de ESO e 2º de
Bacharelato despois de que o curso pasado se fixeran as de 3º e 6º.
Fernando Lacaci referiuse tamén á complexa perspectiva que se perfila
para este curso no que a LOMCE se sigue impoñendo a “trompicóns” e no
que a mocidade non sabe como ten que programar o seu futuro porque nin
as familias, nin o profesorado coñecen en que van a consistir as probas e
como lle van afectar ao alumnado.
Tamén Iria Figueroa, estudante, insistiu na falta de información sobre as probas de acceso á Universidade e explicou que o alumnado nin sequera sabe que materias ten que cursar para acceder a cada grao mentres a Xunta parece só preocupada por aplicar todas as medidas que aproba o Goberno do estado “sen que teñamos certeza sobre o noso futuro como estudantes”.
A Plataforma lembrou que este curso empeza con 64 unidades e 13 escolas menos, cando no ensino privado concertado terá 38 unidades máis e recibe 250 millóns de euros. Denuncia que máis de 200 unidades superan as ratios máximas establecidas e que en numerosos casos se fan agrupamentos con alumnado de diferentes cursos e niveis.
Anxo Louzao denunciou a falta de profesorado e puxo como exemplo ás familias de Santiso que non están levando os seus fillos e fillas ás aulas por esta razón. Asegurou tamén que a falta de especialistas, nomeadamente de Pedagoxía Terapeútica, Audición e Linguaxe e de Orientación, está prexudicando o alumnado con necesidades educativas especiais. A Plataforma tamén lembra que hai máis de 3.000 familias que quedan sen prazas no ensino infantil –de 0 a 3 anos- e como, todos os anos, máis de 4.000 alumnos e alumnas non van poder estudar o ciclo de formación profesional que queren.
Louzao chamou especialmente a atención sobre a situación da nosa lingua que se agrava coa LOMCE -porque a materia de Matemáticas, que o profesorado está obrigado a impartir en castelán, ten unha hora máis- e o feito de que a Xunta segue sen cumprir a lexislación ao non avaliar o proceso de normalización lingüística no ensino.
Lacaci tamén insistiu en que o ensino segue lonxe de ser gratuíto e que as familias teñen que pagar os libros, os materiais, as saídas e todo o que se fai fóra do que é a docencia estrita na aula. Neste sentido Iria Figueroa referiuse tamén á suba das bolsas e ao alumnado que non pode estudar o bacharelato no instituto que escolle, por falta de prazas pero tamén de medios económicos para desprazarse.
Diante deste panorama, Anxo Louzao advertiu que a Plataforma vai seguir mobilizándose e non vai parar de loitar até que a derrogación da LOMCE sexa unha realidade.
NOVA ANTERIOR
A Plataforma Galega en Defensa do Ensino Público concentrouse diante de Educación contra a aplicación da LOMCE e os recortes no ensino público
Tamén Iria Figueroa, estudante, insistiu na falta de información sobre as probas de acceso á Universidade e explicou que o alumnado nin sequera sabe que materias ten que cursar para acceder a cada grao mentres a Xunta parece só preocupada por aplicar todas as medidas que aproba o Goberno do estado “sen que teñamos certeza sobre o noso futuro como estudantes”.
A Plataforma lembrou que este curso empeza con 64 unidades e 13 escolas menos, cando no ensino privado concertado terá 38 unidades máis e recibe 250 millóns de euros. Denuncia que máis de 200 unidades superan as ratios máximas establecidas e que en numerosos casos se fan agrupamentos con alumnado de diferentes cursos e niveis.
Anxo Louzao denunciou a falta de profesorado e puxo como exemplo ás familias de Santiso que non están levando os seus fillos e fillas ás aulas por esta razón. Asegurou tamén que a falta de especialistas, nomeadamente de Pedagoxía Terapeútica, Audición e Linguaxe e de Orientación, está prexudicando o alumnado con necesidades educativas especiais. A Plataforma tamén lembra que hai máis de 3.000 familias que quedan sen prazas no ensino infantil –de 0 a 3 anos- e como, todos os anos, máis de 4.000 alumnos e alumnas non van poder estudar o ciclo de formación profesional que queren.
Louzao chamou especialmente a atención sobre a situación da nosa lingua que se agrava coa LOMCE -porque a materia de Matemáticas, que o profesorado está obrigado a impartir en castelán, ten unha hora máis- e o feito de que a Xunta segue sen cumprir a lexislación ao non avaliar o proceso de normalización lingüística no ensino.
Lacaci tamén insistiu en que o ensino segue lonxe de ser gratuíto e que as familias teñen que pagar os libros, os materiais, as saídas e todo o que se fai fóra do que é a docencia estrita na aula. Neste sentido Iria Figueroa referiuse tamén á suba das bolsas e ao alumnado que non pode estudar o bacharelato no instituto que escolle, por falta de prazas pero tamén de medios económicos para desprazarse.
Diante deste panorama, Anxo Louzao advertiu que a Plataforma vai seguir mobilizándose e non vai parar de loitar até que a derrogación da LOMCE sexa unha realidade.
NOVA ANTERIOR
A Plataforma Galega en Defensa do Ensino Público concentrouse diante de Educación contra a aplicación da LOMCE e os recortes no ensino público
Ningún comentario:
Publicar un comentario