luns, 21 de decembro de 2015

AGAL lança @emgalego, um consultório lingüístico no Twitter

Aproveitando a agilidade desta rede social
Nesta conta vam-se publicar várias dicas diárias sobre léxico, sintaxe ou fonética em formatos de texto, imagem e vídeo

Hoje, 21 de dezembro, dia de começo do inverno, a Associaçom Galega da Língua (AGAL) traz ar quente com o lançamento de umha ferramenta de correçom lingüística e, ao mesmo tempo, consultório. Trata-se de @emgalego, um perfil do Twitter gerido polo Conselho da AGAL, dirigido a qualquer pessoa que quiger aprofundar no conhecimento da língua galega, quer seja reintegracionista, quer nom.
Aproveitando a agilidade e a capacidade de interaçom desta rede social, o presente consultório visa complementar outro já existente, gerido pola Comissom Linguística da associaçom. O presidente da AGAL, Eduardo S. Maragoto, sinala entre as intençons deste produto «melhorar o nosso galego diariamente, um pouquinho cada dia, como se melhoram as cousas realmente importantes na vida».
Nesta conta vam-se publicar várias dicas diárias sobre léxico, sintaxe ou fonética em formatos de texto, imagem e vídeo. Ainda, através de @emgalego procurará-se responder com a maior rapidez possível as consultas formuladas por qualquer utente do Twitter.
A criaçom de @emgalego é a materializaçom de um dos pontos do programa eleitoral apresentado polo atual Conselho, presidido por Eduardo S. Maragoto, e situa-se dentro de umha série mais ampla de iniciativas que procuram umha maior presença do reintegracionismo na Internet.
Do Conselho da AGAL anima-se qualquer utente da língua galega a colaborar com esta iniciativa mediante o envio de dicas nos diversos suportes. Ainda, toda pessoa que quiger colaborar de maneira regular ou resporádica, poderá fazê-lo enviando umha mensagem eletrónica para secretaria(a)agal-gz.org.
https://youtu.be/jKXzHLMKRWE

Ningún comentario:

Publicar un comentario