martes, 31 de maio de 2016

Semente apresentou livro sobre as Irmandades da Fala em Narom

A Escola Semente, sistema de ensino galego que já chega a Vigo, Narom e Lugo, para além de Compostela - cidade em que nasceu o movimento e que já conta com dous centros -, apresentou em Narom o livro "A escola das Irmandades da Fala". Foi no sábado (28 de maio) em Sam Mateu.
Enquanto nom vem o dia da recolheita é preciso intensificar a sementeira, para que non tenhamos quenos doer de nom ter rendido todo o labor que devíaamos e que a pátria merecia. E como talvez a nossa geraçom nom será a que veja brilhar com todo o esplendor da estrela que nos guia, é indispensável, para que o nosso trabalho non seja interrompido, cuidar da educaçom dos que venhem.
Com estas palabras, Ângelo Casal encorajava a participar nas Escolas de Ensino Galego, um dos projetos centrais da Irmandade da Fala da Corunha. A primeira sede estava na praça de Maria Pita, 17, rés-do-chao. Na Semente som continuadoras desta obra, e com o livro apresentado em Trasancos querem unir-se á celebraçom do seu centenário.
Durante o ato do passado sábado, também aproveitárom para divulgar outras experiências pioneiras e inspiradoras como a Escola Racionalista de Francisco Iturralde, as excursons instrutivas de García Niebla, a renovaçom pedagógica de Maria Barbeito ou a inciativa popular das escolas de ferrado.
"O exemplo destes mestres e mestras rebeldes prendeu com força e continua a inspirar-nos. Libertar mais espaços para a nossa língua é a melhor homenagem que lhes podemos realizar", explicam da Semente. O projeto das Escolas de Ensino Galego Semente é exemplo de projeto popular que, apesar da sua complexidade inicial, está a assinar um forte e sustentado sucesso.
Compostela, Lugo, Vigo e Narom retomárom já a sementeira.

Ningún comentario:

Publicar un comentario