martes, 3 de maio de 2016

Semente de Vigo tem mais atividades para maio

Atividades de maio na Semente de VigoA Escola Semente de Vigo, que junto à de Trasancos e as duas de Compostela conforma um sistem de ensino galego em franco crescimento, anunciou novas atividades para maio.
Para ambas as atividades, explicam da semente, é necessária inscriçom ou pré-inscriçom no correio do centro educativo e umha vez esteja aceite a criança, receberedes instruçoes para a formalizar a inscriçom.
No sábado (dia 7) de manhá decorrerá umha nova jornada de portas abertas para quem quiger visitar a escolinha ou saber mais do projeto. Será entre as 11:00h e as 12:30h, ao tempo que terá lugar umha nova jornada da Aula Ambiental para crianças. No mesmo dia às 17:30h, a Companhia Companhia Avoa Youja apresentará o seu espetáculo de teatro "O Aloumiño dunha estrela" para crianças de 0 até 3 anos. A entrada é de graça.
Já no sábado 21 de maio polas 11h, haverá mais um Obradoiro de música para crianças de 0 a 3 anos com Sonsoles Martínez. O preço do obradoiro será de 8 euros para sócias e 10 euros para pessoas nom sócias. A criança só poderá estar acompanhada por umha pessoa adulta.

Ningún comentario:

Publicar un comentario