luns, 23 de marzo de 2015

Eu elixo a escola pública

Eu elixo escola pública porque o meu fillo vai ser valorado como comparece, van potenciar as súas capacidades e calidades, e van deixar que goce da súa infancia. Porque o meu fillo vai á escola a recibir coñecementos e valores, e non a ser adoutrinado nin a que sexa coartada a súa liberdade de pensamento e expresión. Porque os seus mestres foron seleccionados coidadosamente en función dos seus coñecementos e valía. Porque na escola pública o meu fillo vai convivir co crisol de culturas co que se encontrará na súa vida adulta. Porque son defensora da igualdade e do dereito á educación de todos os nenos con independencia de raza, clase social e sexo. Porque quero que os meus impostos se destinen ao financiamento dunha educación en igualdade e laica, e non se empreguen en manter escolas católicas decimando os recursos da escola pública. - María Pilar Álvarez Maurín.

Ningún comentario:

Publicar un comentario