luns, 3 de agosto de 2015

Escola Semente de Compostela duplica alunado a respeito do ano passado

O novo feito desta iniciativa popular soma-se às aberturas de inscriçons em Vigo e Trasancos.

A Semente de Compostela, a primeira das fôrom abertas no país, explica que "como a matrícula do próximo ano [2015 - 2016] duplicou a do presente [2014 - 2015], tivemos que duplicar também as nossas instalaçons". O novo local que a escola abrirá, a Semente da Torreira, já recebe as obras de acondicionamento. Estará a apenas uns metros da Semente das Salvadas em que, até agora, as crianças de Compostela participavam nesta experiência educativa e desde setembro as crianças poderám desfrutar do novo espaço compostelano.
O sucesso da Semente nom se termina em Compostela, e a experiência - para além de multiplicar ano por ano o alunado - já está presente também em Vigo e Trasancos: A escola viguesa (no bairro de Teis), que é promovida pola Associaçom Pró-Escola Semente de Vigo, já abriu período de matrícula, e chama as crianças de 2 a 6 anos, alvo do projeto, a se inscreverem. Quanto à de Trasancos, até 31 de agosto as e os cativos podem pré-inscrever-se nesse centro de Narom.
O sucesso deste projeto nascido dos movimentos sociais galegos é incontestável quatro anos depois do seu início. Sem ánimo de lucro e impulsionada inicialmente pola Gentalha do Pichel a rede tenciona conformar as bases necessárias para a criaçom da Escola Nacional Galega.  Tomam o seu nome das Escolas de Ensino Galego criadas a começo do século XX polas Irmandades da Fala, e impulsionadas por Leandro Carré e Ángelo Casal.
Nas Escolas de Ensino Galego, todas as atividades som desenvolvidas em galego, que é lá entendido como "parte indissolúvel da nossa cultura, da nossa história e do nosso futuro" defendendo ainda o seu caráter internacional num espaço intercultural.
A pedagogia transformadora aplicada nas Escolas Semente ao serviço dos interesses populares, baseiam-se nos princípios de coeducaçom, laicidade, assemblearismo, interaçom com a natureza, respeito pola autoregulaçom da criança e integraçom no contexto do seu bairro e da cidade.

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