martes, 30 de abril de 2013

CEAPA acusa a Wert de "lectura interesada" do ditame do Consello de Estado e esixe que se retire a lei

A Confederación Española de Asociacións de Pais de Alumnos (CEAPA) considera que no Ministerio de Educación fixeron unha "lectura interesada" do ditame do Consello de Estado sobre o anteproxecto de Lei Orgánica de Mellora da Calidade da Educación (LOMCE) porque doutra forma non se entende, ao seu xuízo, que este departamento non retirase a iniciativa normativa.
Así expresouno en rolda de prensa o presidente da organización, Jesús María Sánchez, quen formulou que o titular de Educación, José Ignacio Wert, "ten un problema de comprensión lectora", porque ofreceu cambios no relativo á inmersión lingüística en Cataluña e á separación por sexos na educación concertada, en lugar de "paralizar a LOMCE e retirar o anteproxecto, que é o que pide o Consello de Estado".
O ministro riscounos de antisistema. Se Wert desoe ao Consello de Estado, o antisistema será el, engadiu o presidente de CEAPA, para incidir en que o ministro "pode presumir de ter unido á comunidade educativa" porque todos, "dende o ANPA dun colexio de primaria dun lugar remoto ata a Conferencia de Reitores das Universidades Españolas (CRUE) ", están en contra da LOMCE.
A organización denuncia que, non obstante, o Consello de Estado non tivo acceso ás razóns desta oposición xa que o Ministerio de Educación retirou do expediente da LOMCE que enviou ao órgano consultivo "calquera documento contrario ás súas teses".
Sobre o ditame en si, Sánchez puxo o acento no feito de que o Consello de Estado reflectise que a LOMCE non conta co respaldo da comunidade educativa no seu conxunto. Para CEAPA, isto significa que a lexislación volverá cambiar en canto se produza un cambio de goberno, "utilizándose así a lei como un medio revanchista", en lugar de encontrar unha norma duradeira e de consenso.

NON NOS TEN EN CONTA

Neste sentido, denunciou que malia os encerros que se produciron en colexios e institutos públicos nos últimos días, Wert non contactou con CEAPA. Non se nos ten en conta para nada. As familias somos as máis interesadas en que teñamos un sistema educativo estable e aceptable", engadiu.
Ademais, criticou que se fixase para o 10 de maio a aprobación do proxecto de LOMCE en Consello de Ministros, un día despois da convocatoria de folga xeral no sector educativo. Na súa opinión, isto débese a que "Wert sabe que a folga vai ser un éxito" e quere desanimar a participación. CEAPA opina que esta é unha mostra máis da "soberbia e desconsideración" do ministro fronte á comunidade educativa.
Por outra parte, respecto ao uso do catalán nas escolas de Cataluña, a organización considera que é un debate que non lle corresponde, aínda que se mostrou defensora do sistema actual, que "está ben como está", e expresou o seu desacordo coa posibilidade de "pagar centros privados para que as familias poidan elixir" a educación en castelán.
Segundo CEAPA, Educación "está a tratar de evitar a soidade parlamentaria" conseguindo "algún socio que, polo menos, non vote en contra da lei" e por iso, vaticina que haberá "cambios de cromos" cos partidos nacionalistas a conta do modelo de inmersión lingüística.
Sobre Educación para a Cidadanía, Sánchez considera que eliminar a materia é unha vitoria da Conferencia Episcopal Española (CEE), institución que, segundo dixo, "logrou ademais, que se poña unha alternativa dura a Relixión, co único fin de levar máis alumnos cara a esta materia,". Ao seu xuízo, coa formulación da LOMCE o Goberno "desoe á Comisión Europea e as distintas sentenzas de diversos tribunais superiores de xustiza" sobre o tema.
Ante a perspectiva de que o 10 de maio a LOMCE sexa remitida ao Congreso para o inicio da súa tramitación parlamentaria, CEAPA vai solicitar comparecer ante a Comisión de Educación co fin de expresar a súa oposición ao texto.

Ningún comentario:

Publicar un comentario