venres, 12 de xullo de 2013

A FSIE cre que a LOMCE mantén a discriminación cara ao ensino concertado e critica a falta de diálogo do Ministerio.

O secretario xeral da Federación de Sindicatos Independentes de Ensino (FSIE), Jesús Pueyo Val, un sindicato profesional do ensino privada e concertado, que representa ao 40 por cento dos profesores españois, cre que a Lei Orgánica de Mellora da Calidade Educativa (LOMCE) mantén a discriminación cara aos alumnos e profesores do ensino concertado.
Así o sinalou durante a súa comparecencia no Congreso, na que lamentou que a LOMCE non solucione ese "trato discriminatorio" que se dá aos profesores e alumnos do ensino concertado. Igualmente, sostén que non favorece ao ensino concertada, que esta padeceu os mesmos recortes que a pública e ademais partindo dunhas condicións "peores", cun menor salario, maior xornada laboral, ou menos recursos materiais.
Con iso, entende que é necesaria a existencia dunha lei ou estatuto do docente que regule a formación inicial, a autoridade do profesor, a carreira profesional dos docentes, entre outros puntos, con independencia do centro en lle que se traballe.
Por outro lado, criticou o procedemento que utilizou o Ministerio de Educación dende que presentou as liñas xerais da LOMCE, dado que non existiu nin debate, nin negociación" co Ministerio cando, na súa opinión, son "necesarios" para conseguir o máximo consenso posible e melloras na educación.
De feito, sostén que a mesa sectorial do ensino concertado non foi convocada aínda e as achegas feitas a Educación non obtiveron resposta.

NON É O MELLOR MOMENTO

Iso si, FSIE comparte a necesidade de introducir modificacións no actual sistema educativo para reducir o alto índice de fracaso e abandono escolar, aínda que considera que a LOMCE non chega no mellor momento dada a crise económica, os recortes emprendidos no profesorado e nos centros, así como o desencontro político sobre a educación.
"Os cambios lexislativos xeran serios problemas laborais, reducións de xornada, ou despedimentos de profesores. O profesorado entende que hai gran falta de sensibilidade ao cambiar as normas sen telos en conta e atacar a súa profesionalidade. Somos os primeiros en dicir que hai que formar mellor ao profesorado, avalialo, pero débeselle recoñecer profesionalmente como se merece", defendeu.
Sobre a modificación da estrutura do sistema, Pueyo Val lamenta que finalmente non se acometese na reforma educativa o Bacharelato de tres anos. "Perdeuse a oportunidade de melloralo porque os alumnos se ven sometidos a un temario amplo e difícil. Á parte, a separación entre ciencias sociais e humanidades é innecesario, sinala o experto.
Ademais, considera que a educación infantil e a Primaria son as "grandes esquecidas" na LOMCE, a pesar de que son as etapas "máis importantes" e onde se pode previr, ao seu xuízo, o fracaso escolar.

Ningún comentario:

Publicar un comentario