xoves, 4 de decembro de 2014

Concurso escolar 'Conhecendo o Apalpador' já está em andamento

Com o fim de continuar a promover o conhecimento da figura do Apalpador entre as crianças galegas, a Fundaçom Artábria convoca o III Concurso Escolar "Conhecendo o Apalpador".
Eis as bases do concurso
1.- Haverá três categorias. Umha primeira para crianças entre 3 e 5 anos. A segunda para crianças com idades entre 6 e 8. A terceira categoria será para crianças entre 9 e 12 anos.
2.- Para poder participar no concurso, cada criança deverá apresentar um desenho original, com qualquer material ou técnica, relativo à figura do Apalpador. O desenho será apresentado numha folha de papel de tamanho A4.
3.- Estabelecem-se 3 prémios por categoria, que consistirám num lote de produtos relacionados com a figura deste mítico personagem da mitologia galega. O júri poderá concender as mençons honoríficas que considerar oportuno, assim como declarar deserto qualquer um dos prémios.
4.- Os trabalhos candidatos aos prémios terám que ser enviados antes do 23 de dezembro de 2014 ao seguinte endereço: Fundaçom Artábria, Travessa de Batalhons nº 7, baixo. Ferrol.
5.- Para identificar os trabalhos, os debuxos deverám levar um envelope em cujo exterior se faga constar "Concurso conhecendo ao Apalpador" com os dados do curso onde está matriculad@ o concursante, e em cujo interior deve figurar o nome e apelidos, idade, curso, e centro onde está matriculado, além dumha autorizaçom do pai, mae ou tutor/a para participar no concurso.
6.- O juri será composto por 2 pessoas da Diretiva da Fundaçom Artábria e o próprio Apalpador. A decisom do júri será inapelável e dará-se a conhecer na sexta-feira 28 de dezembro de 2014 , mediante a publicaçom no nosso web: www.artabria.net
7.- Os prémios serám entregues polo Apalpador no dia 3 de janeiro no nosso Centro Social.
8.- A participaçom no concurso supom a autorizaçom expressa para a difusom das imagens.
9.- A participaçom no concurso supom a aceitaçom de todas e cada umha das presentes bases, assim como o criterio da Fundaçom Artábria na resoluçom de qualquer questom nom prevista nestas bases.

Ningún comentario:

Publicar un comentario