Dende WhatsApp pretendían lanzar un servizo de chamadas de
voz a través de IP dende a súa aplicación antes de rematar o ano pasado, pero
este proxecto a través do que queren trasladar o éxito substituíndo as mensaxes
de texto e multimedia ás chamadas está a resultar moito máis dificultoso do que
era de prever, e tras un par de breves períodos de tempo nos que permitiron
realizar probas a un grupo reducido de usuarios, hoxe dá a impresión de que
abriron definitivamente a billa á activación deste novo servizo en dispositivos
con Android.
Agora, os usuarios que teñan instalada a última versión de WhatsApp para
Android (descargada da páxina web da
compañía), verán como se activa o servizo de voz a través da aplicación con
só recibir e contestar a unha chamada deste tipo. A partires dese momento, a
aplicación permite realizar chamadas de voz a través de rede de datos, para o
que presenta unha icona dun teléfono, á vez que tamén muda a interface da
aplicación, de xeito que agora divide os contidos en tres fichas: chamadas,
chats e contactos.
A sección de chamadas é un histórico de comunicacións realizadas e recibidas mediante
a funcionalidade de voz sobre IP, mentres que o resto de fichas son as seccións
habituais da aplicación.
Polo momento as chamadas só poden realizarse entre usuarios que teñan instalada
a última versión de WhatsApp para Android, quedando fóra deste proceso de
probas o resto de sistemas operativos móbiles e, en vista do decepcionante que
están a resultar estas comunicacións de voz (que presentan unha calidade sonora
moi inferior a outras aplicacións semellantes como Viber, LINE ou Skype) parece
claro que o servizo está a empregar aos usuarios máis impacientes como
coelliños de indias, para que proben intensivamente a nova funcionalidade e así
poder pulila de cara á súa estrea oficial, que debería chegar en poucas semanas,
xa que o servizo xa está a padecer un importante adiamento con respecto á súa
data de lanzamento inicialmente prevista.
Sobre o impacto que podería ter este servizo nas tarifas de datos dos usuarios,
as primeiras probas realizadas apuntan a que cada chamada podería xerar entre
0,5 e 0,75 MB de datos por minuto, o que sería un consumo de datos moderado,
especialmente se consideramos que non é de prever que os usuarios de WhatsApp
sexan grandes consumidores de chamadas de voz a través de datos, xa que é un
tipo de comunicación que foi perdendo peso nos últimos meses, de xeito que as chamadas
de VoIP poderían verse non como uns substitutos das chamadas de voz, senón para
axilizar chats de texto en momentos puntuais.
De todos os xeitos, a expectación ao redor do novo servizo é moi grande, o que
resulta un tanto rechamante, xa que existen numerosos servizos alternativos,
dando a impresión de que WhatsApp pode aproveitar a súa impresionante cota de
mercado para poder dominar a VoIP pese a ser o último competidor en chegar.
Ningún comentario:
Publicar un comentario