A Comunidade de Madrid, por exemplo, concentrará o 5 de maio as probas de Lingua e Matemáticas. Aragón ou Navarra reservan tres días porque tamén examinarán os seus alumnos de inglés. Asturias anuncia que non fará o exame e Andalucía prevé incluílo dentro da avaliación continua e corrixido polo profesorado do centro en lugar de docentes externos.
Un modelo por rexión
A Consellaría de Educación do País Vasco formula unha proba piloto a 30 centros e avaliarán cinco competencias -comunicación lingüística en castelán, éuscaro e inglés, matemáticas e científica-. En Cataluña, a chamada Rede de Escolas Insubmisas anuncia que unha trintena de centros se opoñen á proba que tamén rexeita a principal confederación de asociacións de pais e nais da escola pública (CEAPA). Esta pide ás familias que non leven aos seus fillos a clase o día da avaliación porque, aseguran, as distintas Administracións educativas non aclararon o obxectivo final deste exame, se constará no expediente dos seus fillos ou influirá para que repita curso.CEAPA considéraa unha "reválida encuberta" para "ir encarrilando aos alumnos" e rexeitan que a publicación dos resultados permita elaborar rankings de centros. Educación prevé difundir o resultado da avaliación "ás familias, ao profesorado, aos centros educativos e á Administración". Recomenda que o informe do resultado de cada alumno estea listo sete semanas despois da proba.
Ningún comentario:
Publicar un comentario