ÚLTIMO INFORME DE PISA
Os alumnos españois empeoran os seus resultados na proba de resolución de problemas na vida cotiá do último Programa para a Avaliación Internacional dos Alumnos (PISA), cunha puntuación de 477 puntos, 23 por debaixo da media da OCDE (500 puntos) e cinco menos que as realizadas no ano 2003. Así, España sitúase no posto 23 dos 28 países da OCDE que participan nesta proba.Aínda que os resultados de lectura, matemáticas e ciencia da mesma edición de PISA 2012 se deron a coñecer o pasado 3 de decembro, a OCDE presenta este martes, de forma separada, os relativos á área transversal de 'resolución de problemas', que nesta ocasión se realizou en formato dixital. Para a realización desta proba, PISA avaliou 2.500 alumnos españois de 181 institutos.
Os resultados demostran que os estudantes españois teñen dificultades para comprar unha combinación de billetes se xorden complicacións como perder un dos medios de transporte, ter que pagar unha penalización, atrasos, etc. Tamén presentan dificultades para manexar e programar aparatos electrónicos complexos aínda que cotiáns, como un mp3, unha aspiradora ou o termóstato do aire acondicionado ou calefacción.
O obxectivo non consiste no que os estudantes aprenderon, senón que se poden extrapolar o que saben e trasladalo de forma creativa. A economía mundial non se centra só no que sabe, senón no que se pode facer co que se ten; a empleabilidad depende da capacidade para aplicar o que se aprendeu", aseverou o director de PISA, Andreas Schleicher, que acompañou á secretaria de Estado de Educación, Formación Profesional e Universidades, Montserrat Gomendio, na presentación dos resultados.
A puntuación media obtida por España correspóndese ao nivel 2 dos seis establecidos en PISA, de maneira que un alumno medio español de 15 anos é capaz de interpretar nun mapa de estradas a ruta máis curta cando o tempo do itinerario vén dado, seleccionar un despregable o mellor punto de encontro para tres persoas que viven en lugares diferentes, comprar o billete máis barato, combinando metro, autobús e tren nunha cidade na que nunca estivo, etc.
Ningún comentario:
Publicar un comentario