Información relacionada
Pola súa banda, Wert afirmou a preguntas dos xornalistas que a admisión a trámite por parte do Tribunal Constitucional destes seis recursos contra a reforma educativa é "un trámite absolutamente automático".
O TC acordou dar traslado de cada unha das demandas ao Congreso, ao Senado e ao Goberno, que disporán de 15 días para persoarse nos distintos procedementos e formular as correspondentes alegacións.
A admisión a trámite, engade o comunicado, "non supón un pronunciamiento algún sobre o fondo dos recursos", que este Tribunal resolverá en próximas "datas".
Tampouco implica a paralización da Lomce, que entrou en vigor o pasado 30 de decembro e que comezará a implantarse o próximo curso en Primaria e na nova Formación Profesional Básica.
Fontes do Goberno vasco explicaron a Efe que, aínda que o recurso de inconstitucionalidade contra a Lomce está formalizado, pediuse unha comisión bilateral Estado-País Vasco -que o Goberno aceptou- para chegar a un acordo no prazo de seis meses, contando desde febreiro.
Se se conseguisen acordos satisfactorios retiraríase o recurso ante o TC, engadiron as mesmas fontes.
En xeral, os recursos das autonomías apuntan á invasión de competencias, como subliña Canarias, e fan fincapé no asunto lingüístico, como é o caso Cataluña.
Tanto o recurso da Generalitat como o do Parlamento catalán recorren, entre outros puntos, a disposición adicional 38 pola que o Goberno asumirá o custo da escolarización privada en castelán dos alumnos que o desexen cando non se lles garanta unha oferta razoable sostida con fondos públicos. Estes gastos repercutiranse despois á comunidade.
Segundo o recurso dos deputados socialistas, a lei segrega aos estudantes en itinerarios académicos, tamén os divide por sexos ao permitir financiar con fondos públicos colexios de educación diferenciada.
Ademais, os centros poden seleccionar aos alumnos, impídese a participación real das familias nos centros escolares, elimínase Educación para a Cidadanía e imponse Relixión como alternativa obrigatoria a unha clase sobre Valores.
Andalucía salienta que a norma "vulnera", entre outros, o artigo 14 da Constitución, que garante a igualdade e non discriminación, ou o 16.3, que declara o carácter aconfesional do Estado.
O Goberno asturiano entende que a Lomce é unha normativa que dá as costas á Carta Magna e persegue deixar fose do sistema a un gran número de estudantes mediante a imposición de barreiras como as "reválidas ou o ranking de centros".
Ningún comentario:
Publicar un comentario