A secretaria de Estado de Educación,
Formación Profesional e Universidades, Monserrat Gomendio, afirmou este
xoves que para ser mestre se debeu obter "unha titulación que dea unha
formación xeralista".
Respondía así á proposta do presidente da Comunidade de Madrid,
Ignacio González, de ampliar o acceso ás probas de mestre a titulados
universitarios que non recibisen formación de Maxisterio, de maneira que
poidan exercer como tales.Así expresouse a secretaria de Estado durante a rolda de prensa posterior á celebración da Conferencia Sectorial de Educación, onde someteu ao parecer dos responsables autonómicos do ramo a proposta de regulación do sistema de bolsas para o curso 2014/2015, que recolle novidades como unha rebaixa da esixencia para xustificar a axuda nas ramas de Ciencias e Ensinanzas Técnicas.
Preguntada pola posibilidade de que os mestres sexan persoas que obtiveron titulacións universitarias diferentes á de Educación, Gomendio recordou que A GABE indica que os mestres deben de ter unha titulación de Maxisterio ou de Educación ou equivalente non no sentido de que sexa un título de grao universitario, senón de que sexa unha titulación que dea unha formación xeralista". "Iso non o modificou a Lei Orgánica para a Mellora da Calidade do Ensino (LOMCE) ", remachou.
Dito isto, destacou que en Primaria hai tres especialidades que son a lingua estranxeira, música e educación física, que imparten mestres que si teñen unha formación específica. Non obstante, explicou que se considera que os nenos de Primaria "aprenden mellor" cun profesor que lles dea "todas as materias conxuntamente", polo que os mestres o que teñen é unha "formación xeralista".
Así mesmo, Gomendio sinalou que aínda que aínda descoñece "en detalle a proposta", ao seu xuízo, sería "importante garantir que os mestres continúan tendo esta formación xeralista". "Ao mellor hai outro tipo de titulacións que tamén dan este tipo de formación", formulou, para despois agregar que "se un mestre dá todas as materias, non debería de ser especialista soamente nunha delas".
Por outra parte, defendeu a inclusión de exames de inglés e de competencias dixitais nas oposicións a profesor porque, dende o seu punto de vista, se trata de esixencias que están en liña coa evolución cara a sistemas bilingues e trilingues, e coa integración das TIC na metodoloxía da aula.
Ningún comentario:
Publicar un comentario