Wunderman, rede de axencias de publicidade e
mercadotecnia en liña, vén de publicar un informe no que se dá
conta das principais preocupacións da cidadanía española en
Internet. Ou sexa: os temas que buscan ampliar e actualizar na Rede
con meirande frecuencia, aqueles cos logo se inician e enriquecen
debates e conversas. A investigación ten cousas previsíbeis (como
por exemplo que o fútbol está no top 5 de cousas máis procuradas,
como non), e outras non tanto (a corrupción política é un tema que
preocupa, e moito, o que con toda probabilidade fala de até que
punto está farta a sociedade desta lacra). A listaxe de temas
complétase co paro (en primeiro lugar) e os políticos (terceiro).
O estudo fíxose analizando unha media de 5.000
chíos publicados en redes sociais en España entre os meses de marzo
e abril. Segundo os datos recolleitos grazas ás potentes ferramentas
de escoita, análises de significado e regras automatizadas de
Wunderman, obsérvase as seguintes porcentaxes: primeiro o paro
(28,1%), segundo a corrupción (24,1%) e en terceiro lugar os
políticos (16,7%). En canto ao resto de temas que máis comentarios
xeran atópanse o fútbol (11,3%), a seguridade (7,6%) e a traxedia
os Alpes da compañía aérea Germanwings (2,6%).
Segundo os autores da investigación, “existe unha
evidente correlación entre os comentarios publicados polos usuarios
españois e os contidos publicados e difundidos polos medios de
comunicación”. Isto que significa? Pois que cando a prensa dá
menos visibilidade a temas relevantes (como o ébola ou os secuestros
levados a cabo por Boko Hara), tamén pasan a un segundo plano nas
redes sociais. Deste xeito, a corrupción e o paro, que copan as
primeiras planas durante os últimos meses, convertéronse nos
principais temas de conversación e preocupación por parte dos
españois en Twitter. Para quen queira ver a infografía do estudo,
dicirlle
que está dispoñíbel en libre descarga.
Ningún comentario:
Publicar un comentario