Non temos máis remedio que poñer en marcha outras medidas sen caer na
insubmisión", declarou este martes o conselleiro andaluz de Educación,
Luciano Alonso, tras facer públicas en Sevilla as iniciativas previstas para reducir o impacto da Lei Orgánica de Mellora da Calidade Educativa (LOMCE)
en Secundaria e Bacharelato no próximo curso. Entre as medidas
previstas, a Xunta ofrecerá no seu currículo académico cursar Filosofía,
Tecnoloxía, Economía, Linguas Clásicas e Música, materias que segundo a coñecida como lei Wert deixan de ser obrigatorias, pero que Andalucía considerará de libre configuración ou específicas.
Alonso confirmou que permanecerá en Secundaria a materia Educación para a Cidadanía. Son medidas que se aplicarán con carácter transitorio e que dan seguridade aos alumnos, profesores e familias. Ademais, blindarán o modelo educativo de escola inclusiva, equitativa e de calidade, destacou Alonso, quen recalcou que as modificacións garantirán o emprego para os 6.400 profesores que poderían verse afectados polos cambios curriculares descritos na Lomce. "Propoñemos tamén unha medida única entre todas as comunidades autónomas", avanzou Alonso en relación á formación que recibirán os alumnos de Formación Profesional Básica para que poidan optar a realizar o exame de reválida de Secundaria.
As medidas, tomadas tras unha serie de reunións con sindicatos, asociacións de profesores e directores, interventores e pais, foron foron criticadas polo delegado do Goberno en Andalucía, Antonio Sanz, que pediu á Xunta que deixe de usar os nenos "en experimentos partidistas e electoralistas".
Previamente, Alonso acusou tamén de "experimento" as avaliacións externas previstas na LOMCE. A primeira, en 3º de Primaria, comeza a partir da semana que vén en distintas comunidades autónomas. Andalucía non ten data concreta. Anunciou que fará a proba dentro da avaliación continua co profesorado público en lugar de docentes externos. Non farán públicos os datos para que non se publiquen rankings. "As nosas achegas foron tomadas en conta por Educación nas reunións previas que mantivemos coa Consellaría antes de que se tomasen estas medidas", afirmou satisfeito Juan Ruiz, presidente da Asociación de Inspectores de Educación de Andalucía, que se encarga de supervisar e controlar o cumprimento das leis en Andalucía.
En canto ás vías de estudos de Bacharelato, en Andalucía abriranse dous por cada unha das ramas a elixir. Se a lei do Goberno Central só establece esa alternativa aos Humanidades e Sociais, en Andalucía, a rama das Artes bifurcarase en Artes Escénicas ou Plásticas, e as Ciencias poderán ser da Tecnoloxías ou a Saúde. Ademais, de forma transversal, a Xunta promoverá un plan de formación para profesores e outro de apoio e soporte informático para a súa aplicación durante o próximo curso.
Alonso confirmou que permanecerá en Secundaria a materia Educación para a Cidadanía. Son medidas que se aplicarán con carácter transitorio e que dan seguridade aos alumnos, profesores e familias. Ademais, blindarán o modelo educativo de escola inclusiva, equitativa e de calidade, destacou Alonso, quen recalcou que as modificacións garantirán o emprego para os 6.400 profesores que poderían verse afectados polos cambios curriculares descritos na Lomce. "Propoñemos tamén unha medida única entre todas as comunidades autónomas", avanzou Alonso en relación á formación que recibirán os alumnos de Formación Profesional Básica para que poidan optar a realizar o exame de reválida de Secundaria.
As medidas, tomadas tras unha serie de reunións con sindicatos, asociacións de profesores e directores, interventores e pais, foron foron criticadas polo delegado do Goberno en Andalucía, Antonio Sanz, que pediu á Xunta que deixe de usar os nenos "en experimentos partidistas e electoralistas".
Previamente, Alonso acusou tamén de "experimento" as avaliacións externas previstas na LOMCE. A primeira, en 3º de Primaria, comeza a partir da semana que vén en distintas comunidades autónomas. Andalucía non ten data concreta. Anunciou que fará a proba dentro da avaliación continua co profesorado público en lugar de docentes externos. Non farán públicos os datos para que non se publiquen rankings. "As nosas achegas foron tomadas en conta por Educación nas reunións previas que mantivemos coa Consellaría antes de que se tomasen estas medidas", afirmou satisfeito Juan Ruiz, presidente da Asociación de Inspectores de Educación de Andalucía, que se encarga de supervisar e controlar o cumprimento das leis en Andalucía.
En canto ás vías de estudos de Bacharelato, en Andalucía abriranse dous por cada unha das ramas a elixir. Se a lei do Goberno Central só establece esa alternativa aos Humanidades e Sociais, en Andalucía, a rama das Artes bifurcarase en Artes Escénicas ou Plásticas, e as Ciencias poderán ser da Tecnoloxías ou a Saúde. Ademais, de forma transversal, a Xunta promoverá un plan de formación para profesores e outro de apoio e soporte informático para a súa aplicación durante o próximo curso.
Ningún comentario:
Publicar un comentario