Duolingo alcanza unha valoración de 415 millóns de euros.
Duolingo,
a aplicación máis popular para a aprendizaxe de idiomas, acaba de
recibir unha nova rolda de financiamento de 45 millóns de dólares (uns
39 millóns de euros) con Google á fronte. O programa, que conta con máis
de 100 millóns de usuarios activos, aos que lles gusta denominar como
estudantes, empregará esta inxección, que alza a súa valoración ata os
470 millóns de dólares (uns 415 millóns de euros), para personalizar o
contido e ser máis efectivo. En roldas anteriores entraron algúns dos
fondos máis coñecidos de Silicon Valley, como Union Square Ventures ou
Kleiner Perkins Caufield & Byers. Tamén o actor Ashton Kutcher ou o
autor Tim Ferriss.
Laela Sturdy, membro do consello de Google Capital, valora
as bondades do servizo: "Está a cambiar a forma en que a xente aprende
idiomas en todo o mundo". A intención de Duolingo é afondar en 'machine
learning' e intelixencia artificial, de modo que as leccións reforcen os
puntos fracos de cada alumno.
Luis von Ahn, fundador de Duolingo, xa vendeu unha empresa a Google en 2009, ReCaptcha, dedicada a verificar formularios.
De orixe guatemalteca, o seu foco en América Latina é claro, onde está o
25% da súa audiencia: "É importante, primeiro, porque hai unha
necesidade de aprender idiomas, o inglés en particular. Sobre todo entre
os que queren mellorar a súa situación socioeconómica. Segundo, porque
axuda a boa penetración dos móbiles". O catálogo de Duolingo abrangue 25
idiomas.
O pico de altas de alumnos máis elevado deuse pouco antes
do verán pasado, cando o Mundial e os Xogos Olímpicos invitaron os
traballadores de servizos a aprender nocións doutros idiomas para poder
atender en taxis, restaurantes ou hoteis. A actividade en Brasil foi
especialmente relevante.
Un dos aspectos máis cuestionados de Duolingo é a certificación da aprendizaxe. Para solucionalo crearon o Duolingo Test Center. A próxima fase será pechar acordos con universidades para contar cun documento oficial que acredite os coñecementos.
Como na maioría das plataformas educativas en liña, a taxa
abandono é outro dos puntos mellorables. A gamificación, como se
denomina ao uso de mecánicas propias dos xogos, axuda para frealo: "Os
nosos usuarios refírense a Duolingo coma se fose un xogo. Non teñen a
percepción de estar a estudar. Algúns conseguen rachar de 700 días
consecutivos".
Funciona tanto en iPhone e iPad como Android, dende o seu
nacemento en 2011 é a aplicación educativa máis descargada en ambos os
dous sistemas.
Ningún comentario:
Publicar un comentario