Propón que os docentes actúen de "adestradores" dos alumnos na Rede creando contidos personalizados.
O ministro de Educación, José Ignacio Wert, reclamou este luns a
"complicidade da comunidade educativa" para aplicar a súa reforma
educativa pois "unha norma non é nada" sen os seus actores. O político
sostivo durante a XXVII Semana da Educación da Fundación Santillana que
os docentes deben converterse en "coach, adestradores dos seus alumnos,"
creando na Rede "ámbitos personalizados de aprendizaxe". Andreas Schleicher, director do Informe PISA,
tamén remarcou no encontro a necesidade de adaptar a cada estudante os
contidos, para que logo sexan capaces de aplicar os coñecementos ao
mundo real.
A Schleicher pásmalle o feito de que en España se ensinen as mesmas matemáticas que aprendeu na súa infancia. Un "enunciado complicado para unha única e rápida solución". Por iso recomenda tomar como referente os países asiáticos -á cabeza en cálculo- onde se ensina os números dun "xeito conceptual e profundo", que permite distintas solucións e obriga a reflexionar un tempo antes de responder.
Ademais, Schleicher recomenda fomentar a autoestima dos alumnos. "En España un alumno di que non lle gustan as Matemáticas, que se lle dan mal, que é un talento que se herda ou que o explica mal o profesor", comenta. "Mentres que un xaponés sempre che diría que co seu esforzo e a axuda do profesor vai ser capaz de resolver os problemas", razoa.
O ministro quixo insistir na necesidade de ter unha poboación con estudos medios, pois superamos en universitarios os europeos, pero tamén lideramos o abandono temperán das escolas. "Segundo datos do Instituto Valenciano de Estudos Económicos, hai 5,8 millóns de traballos que requiren unha cualificación baixa -non máis de secundaria- e, non obstante, hai máis de 8 millóns sen máis formación. E mentres que hai 6,5 millóns de empregos medios tan só tres millóns formados. Por iso hai que dar visibilidade á empleabilidad dos ciclos formativos", recalcou Wert.
Neste primeiro día da Semana da Educación estivo tamén presente Enrique Iglesias, secretario xeral iberoamericano. Quixo destacar o importante esforzo dos Gobernos de Latinoamérica para alfabetizar a poboación. A presenza en primaria é case total, aínda que quedan aínda 2,5 millóns de nenos sen escolarizar. Este grande interese por lograr unha revolución educativa baséase en tres factores na súa opinión: a pobreza só erradícase dende unha educación de calidade; na sociedade do coñecemento non haberá espazo para os non formados a todos os niveis e idades; e o vórtice tecnolóxico é de tal magnitude que só quen reciba a formación de base poderá pertencer á sociedade do futuro.
A Schleicher pásmalle o feito de que en España se ensinen as mesmas matemáticas que aprendeu na súa infancia. Un "enunciado complicado para unha única e rápida solución". Por iso recomenda tomar como referente os países asiáticos -á cabeza en cálculo- onde se ensina os números dun "xeito conceptual e profundo", que permite distintas solucións e obriga a reflexionar un tempo antes de responder.
Ademais, Schleicher recomenda fomentar a autoestima dos alumnos. "En España un alumno di que non lle gustan as Matemáticas, que se lle dan mal, que é un talento que se herda ou que o explica mal o profesor", comenta. "Mentres que un xaponés sempre che diría que co seu esforzo e a axuda do profesor vai ser capaz de resolver os problemas", razoa.
O ministro quixo insistir na necesidade de ter unha poboación con estudos medios, pois superamos en universitarios os europeos, pero tamén lideramos o abandono temperán das escolas. "Segundo datos do Instituto Valenciano de Estudos Económicos, hai 5,8 millóns de traballos que requiren unha cualificación baixa -non máis de secundaria- e, non obstante, hai máis de 8 millóns sen máis formación. E mentres que hai 6,5 millóns de empregos medios tan só tres millóns formados. Por iso hai que dar visibilidade á empleabilidad dos ciclos formativos", recalcou Wert.
Neste primeiro día da Semana da Educación estivo tamén presente Enrique Iglesias, secretario xeral iberoamericano. Quixo destacar o importante esforzo dos Gobernos de Latinoamérica para alfabetizar a poboación. A presenza en primaria é case total, aínda que quedan aínda 2,5 millóns de nenos sen escolarizar. Este grande interese por lograr unha revolución educativa baséase en tres factores na súa opinión: a pobreza só erradícase dende unha educación de calidade; na sociedade do coñecemento non haberá espazo para os non formados a todos os niveis e idades; e o vórtice tecnolóxico é de tal magnitude que só quen reciba a formación de base poderá pertencer á sociedade do futuro.
Ningún comentario:
Publicar un comentario