Educación garántelle prórrogas sucesivas ao transporte público até o 31 de decembro de 2020.
A Consellaría de Educación mediante a Lei
5/2009 de medidas urxentes para a modernización do sector do transporte
público de Galiza garántelle prórrogas sucesivas ao transporte público
até o 31 de decembro de 2020.
No ano 2010, a Consellaría de Educación subscribe un
concerto-marco “coas asociacións e federacións de transporte de
viaxeiros para o transporte escolar e aproba un prego de condicións polo
procedemento negociado sen publicidade” coas empresas que viñan
prestando o servizo de transporte escolar.
Resulta sorprendente e rechamante que no contrato da Consellaría coa patronal do transporte se fixe unha cláusula que estabelece que, de xeito xeneralizado, se incrementará o custe do contrato nun 20% no caso de que o centro se acolla à xornada continuada.
Esta cláusula inxustificada e totalmente abusiva suporá un obstáculo insalvábel para moitos centros para poder mudar de xornada partida a intensiva, pois automaticamente o transporte ampliaría a súa facturación un 20%, aínda que o custe do servizo, na realidade, sexa menor ou idéntico ao producido pola xornada partida.
Esta cláusula leva a que haxa diferentes centros que, unha vez levado a cabo o proceso establecido e cumprindo os requisitos para mudar a xornada intensiva, se atopen co rexeitamento das Xefaturas territoriais, debido a que teñen que facer fronte a un gasto dun 20% máis, malia que os itinerarios, as paradas e o número de autobuses son os mesmos que os fixados para a xornada partida.
Como se pode observar, estamos ante un feito gravísimo e abusivo, amais de tramposo e inaceptábel, que só se pode explicar pola submisión da Consellaría aos intereses da patronal do transporte que procura acrecentar máis os seus beneficios sen mellorar nin ampliar o servizo
A CIG-Ensino exixe á Consellaría de Educación que urxentemente anule este contrato coa patronal do transporte escolar, que está prorrogado, nin máis nin menos, até o 31 de decembro de 2020, por abusivo e fraudulento e tamén porque, na práctica, supón que sexa o transporte o que fixe os horarios e a xornada dos centros educativos, impedindo a aplicación do tipo de xornada decidida polo centro.
Resulta sorprendente e rechamante que no contrato da Consellaría coa patronal do transporte se fixe unha cláusula que estabelece que, de xeito xeneralizado, se incrementará o custe do contrato nun 20% no caso de que o centro se acolla à xornada continuada.
Esta cláusula inxustificada e totalmente abusiva suporá un obstáculo insalvábel para moitos centros para poder mudar de xornada partida a intensiva, pois automaticamente o transporte ampliaría a súa facturación un 20%, aínda que o custe do servizo, na realidade, sexa menor ou idéntico ao producido pola xornada partida.
Esta cláusula leva a que haxa diferentes centros que, unha vez levado a cabo o proceso establecido e cumprindo os requisitos para mudar a xornada intensiva, se atopen co rexeitamento das Xefaturas territoriais, debido a que teñen que facer fronte a un gasto dun 20% máis, malia que os itinerarios, as paradas e o número de autobuses son os mesmos que os fixados para a xornada partida.
Como se pode observar, estamos ante un feito gravísimo e abusivo, amais de tramposo e inaceptábel, que só se pode explicar pola submisión da Consellaría aos intereses da patronal do transporte que procura acrecentar máis os seus beneficios sen mellorar nin ampliar o servizo
A CIG-Ensino exixe á Consellaría de Educación que urxentemente anule este contrato coa patronal do transporte escolar, que está prorrogado, nin máis nin menos, até o 31 de decembro de 2020, por abusivo e fraudulento e tamén porque, na práctica, supón que sexa o transporte o que fixe os horarios e a xornada dos centros educativos, impedindo a aplicación do tipo de xornada decidida polo centro.
Ningún comentario:
Publicar un comentario