xoves, 4 de xuño de 2015

A Mesa pide a Movistar que respecte as chamadas en galego


A Mesa pola Normalización Lingüística, a través da iniciativa Liña do Galego, denunciou este luns á compañía Movistar por terse negado a atender a chamada dunha usuaria que se expresaba na nosa lingua. Segundo fai saber a plataforma que preside Marcos Maceira, a consulta levouse a cabo o pasado martes 26 de maio e rematou coa interrupción da conversa por parte da operadora que atendeu a chamada da usuaria. A Mesa, reflectindo declaracións da denunciante, sinala que o motivo polo que se interrompeu a conversa foi o de ter comezado en galego. A organización salienta que estes incidentes supoñen un “grave prexuízo e unha inadmisíbel discriminación” para as consumidoras e consumidores, amais dun atranco para o desenvolvemento da propia empresa. Movistar respondeu á denuncia lembrando que sempre ofrece atender na nosa lingua.
Asemade, a compañía tamén recorda que a denuncia sobre a “presunta veracidade da devandita conversa é difícil de comprobar”, segundo reflicte Galicia Confidencial tras ter contactado cos responsábeis da empresa. Esta engade que “na actualidade todas as chamadas dos clientes aténdense dende Galicia e/ou dan explicitamente a posibilidade ao cliente de ser atendido en galego”. Dende Movistar tamén se destaca que a día de hoxe está dispoñíbel o soporte ao idioma propio nos trebellos. E apunta: “Telefónica foi a primeira empresa de Galicia en fornecer terminais móbiles con menús en galego e na actualidade é a que máis modelos de terminais ten con menú nesta lingua”.

Ningún comentario:

Publicar un comentario