xoves, 1 de setembro de 2016

Un pupitre está 400 veces máis sucio que un inodoro

Un informe advirte de que só o 22% dos estudantes se lava as mans antes de comer no colexio, o que, sumado á sucidade dos escritorios, provoca o contaxio do 60% das enfermidades.

Un pupitre está 400 veces máis sucio que un inodoro porque este límpase a diario con produtos desinfectantes. Un estudo da empresa de solucións hixiénicas de PHS Serkonten advirte de que só o 22% dos docentes e estudantes se lava as mans antes de comer no centro educativo, un aspecto que, xunto á sucidade dos escritorios, provoca o contaxio do 60% das enfermidades nas escolas, sobre todo en nenos de tres a seis anos.

Para evitar a acumulación de sucidade, esta empresa aconsella aos centros contar cunha subministración de produtos e materiais cos que combater o po, a desorde e os residuos; aplicar produtos de limpeza contra os microbios aptos para mobiliario e materiais de traballo compartidos; ou colocar felpudos en lugares estratéxicos porque o 70% da sucidade nas aulas provén das solas dos zapatos. 
Sobre a hixiene persoal, recomenda pór nun lugar visible instrucións de como lavarse ben as mans e asegurar que haxa suficiente xabón e toallitas ou que os secadores automáticos funcionan adecuadamente. En canto á limpeza ambiental, esta compañía advirte da importancia que ten este aspecto nos centros, nos que alumnos, docentes e resto de persoal pasan unha media de sete horas diarias. Neste sentido, afirma que a mala calidade do aire no interior do centro é responsable dunha perda media de produtividade do 10%. Respecto diso, aconsella a colocación nos colexios de plantas naturais que absorben impurezas e dióxido de carbono e producen osíxeno, ademais de "aumentar os niveis de positividad e reducir a sensación de ansiedade, irritabilidade e tensión".

Sobre a iluminación, propón facelo de forma eficiente naquelas estancias do centro que non dispoñan de luz natural e aproveitar ao máximo esta cando sexa posible. E sobre o consumo da auga, propón que se faga de forma racional mediante cisternas con dobre pulsador, billas auto regulables e fontes de pechado automático.

Tamén expón contar con protocolos ambientais para reducir o uso do papel, reutilizar e reciclar libros ou apuntamentos, ademais de aproveitar o uso novas tecnoloxías.

Ningún comentario:

Publicar un comentario