mércores, 9 de novembro de 2016

As asociacións de pais celebran que a 'folga de deberes' "abra o debate" sobre os tempos escolares

O primeiro fin de semana da chamada 'folga de deberes' convocada durante o mes de novembro pola Confederación de Asociacións de Pais e Nais de Alumnos (CEAPA) saldouse cun "éxito rotundo" para estas entidades que reclaman a recuperación das actividades familiares xunto aos seus fillos, dado que permitiu "abrir o debate" sobre os tempos escolares.

O primeiro fin de semana da chamada 'folga de deberes' convocada durante o mes de novembro pola Confederación de Asociacións de Pais e Nais de Alumnos (CEAPA) saldouse cun "éxito rotundo" para estas entidades que reclaman a recuperación das actividades familiares xunto aos seus fillos, dado que permitiu "abrir o debate" sobre os tempos escolares.
A campaña 'Na Escola falta unha materia: o Meu Tempo Libre' busca concienciar sobre a reformulación do que Confapa-Galicia considera "unha delegación de funcións da escola cara ás casas" como consecuencia dun "método educativo deficiente e arcaico".
En concreto, denuncian que a preservación deste modelo levou a unha cada vez maior invasión dos centros no tempo familiar, que nalgúns casos levan a xornadas que superan as 60 ou as 65 horas semanais.
Esta iniciativa busca xerar un debate ao respecto que as asociacións de pais levan anos reclamando: dedicar menos tempos á tarefa escolar fose dos centros educativos usando o que se produce na escola moito mellor.
"O debate acábase de abrir paso de forma incuestionable", destaca Confapa, incidindo na súa presenza tanto en medios de comunicación, partidos políticos ou administracións, ademais de na propia sociedade.
Deste modo, puxéronse en marcha comisións de traballo e asembleas para traballar "en conxunto" sobre esta premisa e as familias e os seus titores abordaron a cuestión da práctica semanal dende o diálogo.
Sobre o respaldo recibido, seis de cada dez persoas que se puxeron en contacto coas asociacións de pais mostráronse a favor da campaña, tres cara á racionalización dos deberes e unha contraria.

Ningún comentario:

Publicar un comentario