O Partido Popular brindará este mércores
unha oportunidade ao ministro de Educación, Cultura e Deporte, José
Ignacio Wert, de defender a Lei Orgánica para a Mellora da Calidade
Educativa (LOMCE) fronte aos resultados do último informe PISA, que
sitúa a España por debaixo da media dos países da OCDE en Lectura,
Matemáticas e Ciencia.
Así, o deputado 'popular' Francisco Cabrera preguntará ao
responsable de Educación durante a sesión de control ao Goberno dos
mércores no Congreso sobre "se considera que, á vista dos resultados do
informe PISA, a recén aprobada LOMCE será un instrumento eficaz para
mellorar os coñecementos e competencias dos alumnos españois".A semana pasada pronunciouse nunha viaxe oficial o vicepresidente do Goberno, Soraya Sáenz de Santamaría, quen argumentaba que os datos do informe PISA demostraban a necesidade de abrir paso a un "novo modelo" que busca fortalecer materias comúns que son avaliadas por este informe, recollido na citada reforma educativa.
"O que perseguimos dende a escola pública e dende calquera sistema é garantir que todos os españois poidan ter un nivel educativo que lles permita gozar das mesmas oportunidades", argumentou Sáenz de Santamaría, para quen o informe PISA bota tamén datos que un país como España non se pode permitir".
NON HAI RELACIÓN CO INVESTIMENTO
Mentres, o ministro de Educación, nun almorzo informativo celebrado a semana pasada, afirmou que o "estancamento" de España en Matemáticas, Lectura e Ciencias non garda relación co investimento educativo e recordou que nos dez últimos anos esta aumentou un 35 por cento."España esta por debaixo (en rendemento) de Polonia, Estonia ou Republica Checa, Nova Zelandia e Corea do Sur, que gastan moito menos," puxo como exemplo, ao tempo que recordou a necesidade de "distribuír mellor os recursos".
"Non hai que negar a enfermidade", aseverou o titular de Educación, quen recordou as recomendacións dos responsables do informe PISA a España, que pasan por dar maior autonomía aos centros cunha "rigorosa" rendición de contas, implantar un sistema de avaliacións externas, aumentar a colaboración do profesorado, máis carreira profesional para este colectivo con "incentivos asociados ao bo desempeño do seu labor", máis tempo ás materias instrumentais e maior flexibilidade ao sistema.
"Estas recomendacións encaixan na Lei Orgánica para a Mellora da Calidade Educativa (LOMCE) ", celebrou o ministro, quen manifestou o seu desexo de que os efectos da súa reforma xeren en 2016 --data do próximo informe-- "máis sorrisos" que nesta ocasión.
Ningún comentario:
Publicar un comentario