martes, 12 de abril de 2016

O alumnado do Campus de Pontevedra ensaia técnicas para facérense visíbeis na Rede

Estes días celébrase na Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación (Campus de Pontevedra) o curso Incrementa a túa visibilidade online, unha actividade que, como o seu propio nome indica, diríxese a fornecernos recursos para “existir” na Rede e atesourar o meirande número de visitas e contactos. Como ben di a consultora María Saez, profesora da actividade formativa (xunto coa experta en mercadotecnia Cristina Costa), “hoxe en día xa non nos conectamos a Internet, vivimos en Internet”. O obradoiro, de 30 horas de duración, dá acollida dende hai semanas (todos os xoves) a 20 estudantes. O obxectivo central: dotalos das nocións básicas para o deseño dunha estratexia conducente a incrementar a presenza e visibilidade na rede de persoas, empresas ou colectivos.
O curso conta coa profesora Mónica Valderrama (CSSS e da Comunicación) en labores de coordinación. A actividade, segundo informan, vai “do teórico ao práctico”, procurando que alumnos e alumnas poñan en práctica os coñecementos adquiridos no desenvolvemento dun caso ficticio: o deseño dunha estratexia de mercadotecnia dixital para unha tenda de noivas en liña. As responsábeis do obradoiro sinalan que “unha das cousas máis importantes que queremos facer entender aos estudantes é que, á hora de incrementar a visibilidade na Rede, “non hai unha receita máxica que funcione para todos os casos”. As liñas de acción son do máis variado: dende accións para a optimización do posicionamento en buscadores, á publicidade dixital ou a xestión de contidos en redes sociais. De feito, nuns tempos nos que as persoas “interactúan e consumen” a través da Rede, non contar cunha adecuada presenza en Internet supón, como engade Saez, “limitar o noso potencial dunha forma moi importante, por non dicir crítica”.

Ningún comentario:

Publicar un comentario