luns, 18 de abril de 2016

Erguer avalia greve estudantil como 'grande êxito' e 'berço para novas mobilizaçons'

Erguer. Estudantes da Galiza avalia mui positivamente o éxito acadado na greve estudantil de hoje, quarta-feira 13 de abril, nas 18 mobilizaçons convocadas por esta organizaçom em todo o país.

Houvo um grande vazio das aulas de todos os centros de ensino, tanto medio coma universitario, chegando a um apoio à greve do 90%. Ademais, houvo umha enorme participaçom do estudantado nas mobilizaçons convocadas, chegando a umha presença de aproximadamente 8500 pessoas.
A Responsável Nacional de Organizaçom de Erguer. Estudantes da Galiza, Iria Figueroa, afirmava que as dezaoito mobilizaçons que convocamos em todo o país forom um éxito absoluto. Amósa-se que Erguer. Estudantes da Galiza é a ferramenta que o estudantado galego precisava para respostar aos ataques do estado espanhol contra o ensino público com mais força e mais unidade, e isto puido-se ver claramente no decorrer das distintas mobilizaçons convocadas para hoje.
Estamos convencidas de que o grande seguimento da mesma em todo o país visibiliza o rejeitamento do estudantado galego e da comunidade educativa cara à legislaçom espanhola e os atentados da mesma contra o ensino público. Com todo, cremos que isto deve de ser respostado o antes posível esixindo a Feijoó que desde Galiza se reclame a total derrogaçom da LOMQE, sem paralizaçons parciais. Ademais, este tremendo apoio à greve em todo o país demostra que é preciso que Erguer siga a ser o referente do estudantado galego, continuando com as mobilizaçons e com a luita por acadar um ensino público, de qualidade e pensado por e para Galiza.

Ningún comentario:

Publicar un comentario