martes, 23 de abril de 2013

O STEG únese á folga xeral no ensino do 9 de maio

O STEG únese á convocatoria de folga en todos os niveis do ensino que terá lugar o 9 de maio e na que por vez primeira participarán todos os integrantes da comunidade educativa: profesorado, alumnado e pais e nais. A protesta procura ser unha defensa do ensino publico e rexeitamento frontal do anteproxecto de reforma educativa que prepara o Goberno central e o Ministerio encabezado por José Ignacio Wert a través da Ley Orgánica para la Mejora de la Calidad Educativa (LOMCE). Para o sindicato, esta lei contempla "unha auténtica contrarreforma educativa que implantará unha educación segregadora, elitista, adoutrinadora, clasista, recentralizadora, e que ten como obxectivo un sistema educativo máis propio do franquismo que dunha sociedade moderna".
Para o sindicato, esta lei contempla "unha auténtica contrarreforma educativa que implantará unha educación segregadora, elitista, adoutrinadora, clasista, recentralizadora"
Para o STEG "o ministro Wert proponse pór en marcha unha autentica contrarreforma educativa que, por unha banda, suporá a lexitimación dunha política de recortes e, por outro, a reinstauración dun modelo ideolóxico de escola sesgado, clasista e segregador. Menos profesorado, máis adoutrinamento ideolóxico e máis segregación do alumnado son as claves da reforma educativa que se propón levar adiante o ministro de Educación". Denuncia que "a contrarreforma se propón recortar as competencias das comunidades autónomas en materia educativa ao aumentar a porcentaxe dos contidos mínimos que fixa o Estado en todos os tramos educativos" e que "este deseño centralizador vai na liña recentralitzadora do Estado que promoven certos grupos da dereita, tomando como escusa a crise económica".
Conclúe que "con esta lei o sistema educativo ponse ao servizo das necesidades da empresa"
Conclúe que "con esta lei o sistema educativo ponse ao servizo das necesidades da empresa ao promover a segregación temperá do alumnado coa introdución de itinerarios en función do seu rendemento académico, e non das necesidades do alumnado como persoa e como cidadán". E engade que "a lexitimación das subvencións públicas a escolas privadas que segregan en función do sexo, ou que realizan calquera tipo de selección do alumnado por sexo, etnia, renda, ou rendemento escolar, é outro claro exemplo do elitismo e clasismo que impera nesta lei".

Ningún comentario:

Publicar un comentario