mércores, 27 de febreiro de 2013

Rexeitada a petición da oposición de retirar a LOMCE. O Congreso insta o Goberno a apostar por un "sistema eficiente" de bolsas

O Pleno do Congreso deu luz verde á proposta de resolución do PP ao Debate sobre o Estado da Nación á educación e, en concreto, quere que o Goberno aposte por un "sistema eficiente" de bolsas xerais "como instrumento real para garantir a igualdade de oportunidades na educación".
Os 'populares' contaron nesta proposta de resolución co apoio de Foro de Asturias e UPN, mentres que CiU e UPyD se abstiveron, á vez que o resto da oposición votou en contra desta.
Ademais, as propostas de resolución formuladas pola oposición foron todas rexeitadas polos 'populares', que contan con maioría absoluta no Hemiciclo, e nelas esixían ao Executivo un aumento da contía e o número das bolsas "tras os recortes", así como a retirada da reforma educativa, recollida no borrador do anteproxecto de Lei Orgánica de Mellora Educativa (LOMCE).

REDUCIR O ABANDONO ESCOLAR TEMPERÁN

Así as cousas, o Congreso insta ao Goberno a adoptar as medidas oportunas para reducir o abandono escolar temperán e mellorar o nivel de calidade do sistema educativo español e o nivel de formación dos mozos españois, despois de que "desafortunadamente" a taxa de abandono escolar temperán en España en 2011 fóra de 26,5 por cento, case o dobre da media da UE.
A través do Estatuto do Docente No Universitario, o Pleno aprobou pedir o Goberno que estableza as regras fundamentais da profesión, así como o recoñecemento da autoridade do profesor. Igualmente, formúlase potenciar a internacionalización das universidades españolas, así como traballar coas comunidades autónomas e universidades no desenvolvemento dun sistema integrado de información universitaria.

"NON AOS RECORTES E AOS COLEXIOS SEGREGADORES"

Dende o PSOE, por exemplo, que tamén dedicaba unha das súas 15 propostas de resolución do Debate do estado sobre a Nación á Educación, pedíase á Cámara Baixa que renunciara a levar a cabo unha reforma educativa "segregadora, elitista, economicista e confesional, ás costas da comunidade educativa e sen respectar as competencias autonómicas, tanto na orde educativa coma no lingüístico,".
Do lado nacionalista, CiU formulaba a retirada da LOMCE, así como un pacto pola educación coas forzas parlamentarias e as administracións competentes, ademais das cales se incrementasen anualmente o número e contía das bolsas e axudas ao estudo, á parte de revisar a aplicación do IVE ás actividades educativas complementarias da educación obrigatoria e non se lles aplicase o tipo impositivo do 21 por cento.
Por parte do PNV, instábase o Goberno a retirar o anteproxecto de reforma educativa, para a elaboración doutro texto sobre unhas bases "consensuadas" con toda a comunidade educativa.
Precisamente, o voceiro dos nacionalistas vascos reprochou ao presidente do Goberno, Mariano Rajoy, durante o Debate do estado sobre a Nación que o texto do Goberno relegaba ao éuscaro a "a marxinalidade", á vez que quería transformar o sistema educativo bilingüe de Euskadi cando é de "éxito" e só porque hai problemas noutras comunidades autónomas.
IU á súa vez tamén esixía a retirada da LOMCE, así como o decreto de reforma educativa, de igual forma que se reducieran as taxas universitarias e aumentásense as bolsas, incrementásense os presupostos en Educación, ademais da cal o ensino da relixión quedase fóra do horario escolar.
Dende Coalición Canaria propoñían que, dentro do ámbito universitario, se implementar un paquete de medidas económicas e fiscais que impulsasen a formación integral dos universitarios, especialmente no campo das prácticas en empresa e que permitisen, así mesmo, que as universidades públicas canarias servisen de punta de lanza da Unión Europea nas políticas de desenvolvemento e innovación nos países africanos próximos.

Ningún comentario:

Publicar un comentario