Fernando Rey, conselleiro de Educación de Castela e León (PP).
O conselleiro critica as avaliacións educativas do Goberno: "Van en contra da maioría das rexións e de gran parte da comunidade educativa"
O conselleiro de Educación de Castela e León, gobernada polo PP,
súmase ás críticas de ata 12 comunidades autónomas (todas as non
gobernadas polo partido de Goberno) contra as reválidas educativas de
ESO e Bacharelato que comezan a aplicarse o curso que vén. Fernando Rey
advirte, con todo, de que cumprirá coa lei.
Pregunta. Que opina das reválidas?
Resposta. Levo un ano pedindo que se regulase a
proba de Bacharelato porque os que entraron no primeiro curso non sabían
que debían facer en lugar da Selectividade. Estou contento pola
regulación que se pechou cos reitores. Iso está ben resolto. Pero
mostrei as miñas obxeccións a unha proba que teña valor académico. É
evidente que non se me fixo caso. Agora, é unha decisión do Goberno
central e Castela e León cumprirá as normas.
P. Que obxeccións expón?
R. Os alumnos o que necesitan ao final da ESO é orientación personalizada e académica, como a que xa se lles presta pero mellor. O obxectivo é non deixar a ningún atrás ofrecendo unha educación de calidade. Podería ter sentido unha proba para ver as velocidades educativas. Coincido co diagnóstico da LOMCE de que hai unha gran desigualdade na educación en España. Sería bo facer unha proba de valor diagnóstico para reforzar a centros e alumnos, en lugar dunha que pode expulsar a alumnos con catro cursos aprobados. Eses deberían titular. Un exame así vai en contra da maioría das comunidades autónomas e dunha gran parte da comunidade educativa, non favorece consensos. Devandito isto, había que regulalo.
P. Coincide cos críticos.
R. Pero é verdade que os argumentos que esgrimen gran parte dos opositores non son convincentes. Eu non creo que someter a avaliacións aos estudantes xérelles tensións. A maioría dos mellores sistemas educativos teñen avaliacións. A clave non é a avaliación, senón como se fai. E non comparto que se convide á insubmisión, paréceme groseramente antidemocrático.
P. Que lle parece que o Goberno envíe a FP aos que non aproben as reválidas?
R. Tampouco o comparto. Non me consta que haxa máis conselleiros do PP na miña liña. O certo é que, máis aló dos focos, adoitamos coincidir bastante no diagnóstico dos problemas. Pero estas opinións son a título persoal.
P. Teme que a súa opinión poida sentar mal no Partido Popular?
R. Son un conselleiro independente. Non sei quen dixo que non te podes casar cun poeta e logo pretender que sexa xefe de negociado. Dígoo sen ofender aos poetas, claro. Levo todo o ano ofrecendo a miña postura nos medios e na comunidade educativa. Non vou cambiar pola regulación estatal. Pero non nego a lexitimidade xurídica e democrática do Goberno para tomar esta decisión. Non é irracional, hai un sector da comunidade educativa que atopa positivo este tipo de proba. Eu tentaría fuxir dun debate de brancos e negros.
P. Que obxeccións expón?
R. Os alumnos o que necesitan ao final da ESO é orientación personalizada e académica, como a que xa se lles presta pero mellor. O obxectivo é non deixar a ningún atrás ofrecendo unha educación de calidade. Podería ter sentido unha proba para ver as velocidades educativas. Coincido co diagnóstico da LOMCE de que hai unha gran desigualdade na educación en España. Sería bo facer unha proba de valor diagnóstico para reforzar a centros e alumnos, en lugar dunha que pode expulsar a alumnos con catro cursos aprobados. Eses deberían titular. Un exame así vai en contra da maioría das comunidades autónomas e dunha gran parte da comunidade educativa, non favorece consensos. Devandito isto, había que regulalo.
P. Coincide cos críticos.
R. Pero é verdade que os argumentos que esgrimen gran parte dos opositores non son convincentes. Eu non creo que someter a avaliacións aos estudantes xérelles tensións. A maioría dos mellores sistemas educativos teñen avaliacións. A clave non é a avaliación, senón como se fai. E non comparto que se convide á insubmisión, paréceme groseramente antidemocrático.
P. Que lle parece que o Goberno envíe a FP aos que non aproben as reválidas?
R. Tampouco o comparto. Non me consta que haxa máis conselleiros do PP na miña liña. O certo é que, máis aló dos focos, adoitamos coincidir bastante no diagnóstico dos problemas. Pero estas opinións son a título persoal.
P. Teme que a súa opinión poida sentar mal no Partido Popular?
R. Son un conselleiro independente. Non sei quen dixo que non te podes casar cun poeta e logo pretender que sexa xefe de negociado. Dígoo sen ofender aos poetas, claro. Levo todo o ano ofrecendo a miña postura nos medios e na comunidade educativa. Non vou cambiar pola regulación estatal. Pero non nego a lexitimidade xurídica e democrática do Goberno para tomar esta decisión. Non é irracional, hai un sector da comunidade educativa que atopa positivo este tipo de proba. Eu tentaría fuxir dun debate de brancos e negros.
Ningún comentario:
Publicar un comentario